donderdag 2 april 2020

Hip hip Hooray


Met de papiertjes
van Colien maakte
ik ook nog dit kaartje.


Ik hou zo van deze stempels.
De laatste keer bij Margo drukte 
ik er een paar af, maar die zijn nu
zo goed als op.
Ik vond ze nog ergens op
een website en ik wacht nu
ongeduldig op mijn pakketje.
Mijn voornemen om dit jaar
niks te kopen,
deed ik al super goed.
Maar om mezelf een boost te
geven in deze pittige periode en 
met mijn verjaardag in
quarantaine in vooruitzicht,
vond ik wel dat ik even van
mijn voornemen mocht afwijken.


10 opmerkingen:

  1. Heel mooi je kaartje Sarah..inderdaad hele leuke stempels gebruikt...

    Groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo is dat, ook goed voor jezelf zorgen. En je kaart is super leuk geworden, Sarah!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi Sarah
    Heel mooi dit kaartje, heerlijk vrolijk!
    Liefs en hou je taai, Martha!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow....wat een prachtig kaartje Sarah!
    Je mag jezelf soms best verwennen toch?
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Sarah, het zijn inderdaad leuke stempels op je mooi, geslaagd kaartje, en soms mag men zichzelf eens verwennen, daar is niks mis mee.
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Top kaartje! Je mag jezelf in deze periode best verwennen, het is een pittige tijd zo, zeker ook met de kids en hun schoolwerk.

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuke kaart zo met die tekst stempels

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zeker!!
    Voornemens zijn er om af en toe vanaf te wijken😉
    Leuke kaart en de stempels zijn inderdaad te leuk om niet zelf te kopen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. je mag jezelf ook eens verwennen!
    toffe verjaardagskaart!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hartstikke leuk kaartje! Heel goed voornemen, heb ik ook gemaakt, maar helemaal te begrijpen dat we er af en toe van afwijken toch?

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah