zondag 12 april 2020

Happy Easter


Ik maakte vorige week
dit kaartje en ik vind hem
zelf zo echt ' Pasen ',
dat ik besliste om hem niet
te versturen,
maar zelf te houden.


Het staat mooi op
onze paastafel.


Het haasje kreeg ik als
kadootje uitgestanst
 van Colien.
Bedankt 😉!
Het achtergrondpapier heb ik
met een embosmal
 en inkt bewerkt.
In het gras zitten eitjes 
verstopt en dat heb ik
vanochtend vroeg ook gedaan
in onze living.
De jongens mogen zoeken,
de meisjes willen alleen helpen
met op eten. 😋

Pasen 2020,
 eentje die eeuwig
in onze herinneringen
 zal blijven met veel
gezellige momenten 
in ons huisje, maar buiten 
een virus die vele
slachtoffers maakt. 😢
Maar toch blijven we 
hoopvol en positief, dat
op een dag alles goed komt.

Vrolijk Pasen.
🐣🐇🐥🐇🐤

11 opmerkingen:

  1. Erg lief paaskaartje, Sarah.
    Jullie ook fijne paasdagen gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi hoi Sarah
    Ah wat lief ditvpaaskaartje, kan begrijpen dat je hem zelf hebt gehouden!
    Haha slimme meiden, laten de jongens het werk doen....
    Veel plezier met elkaar ondanks de virusnarigheid, geniet van elkaar!
    Liefs Martha fijne paasdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik snap dat je er geen afstand van kon nemen, je kaart is prachtig. Heel mooi die achtergrond in het zonnig geel! Fijne Paasdagen met je kinderen.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze had ik ook zelf gehouden!!
    Wat een liefje, het haasje is zo schattig.
    Slimme meiden heb jij, toekijken als je jongens aan het zoeken zijn en af en toe een paaseitjes in hun mond stoppen.

    Ik zag je redactie op mijn blog, kijk eens op pinterest, of via Google zoeken, of.... maak wat je hart je ingeeft, je maakt zulke mooie, liefdevolle kaarten, stuur je vriendin een dikke kus of zoiets, dat mag ook toch? Zeker in deze tijd is het juist mooi om een kaart te maken die uit je hart komt.
    Sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Groot gelijk, soms moet je ook iets leuks voor jezelf houden!
    Maak er mooie dagen van met je kinderen in deze bijzondere tijd.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik snap dat je dit lieve kaartje zelf hebt gehouden.
    Mooi die achtergrond!
    Fijne Paasdagen.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Sarah ! Ja je,kaartje is heel mooi, en soms mag men zijn eigen wel eens verwennen, als is het maar met een mooie paastafel en het,is,je blijkbaar mooi gelukt. Nog een fijn paasweekend. Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi kaartje! Ik denk dat ik het ook zelf zou houden, zo lief! Oudejaarsavond voor jou! Tot morgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oooh wat een super mooie kaart! Ideaal om als decoratie te gebruiken! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel lief dit paaskaartje Sarah...heel lief dat konijntje erop..en het staat super leuk op je leuke paastafel...Nog een fijne 2e kerstdag morgen...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah