donderdag 9 april 2020

Kerstkaarten - donderdag # 15 - Daphne daagt uit #1


Zijn jullie klaar voor
een lang berichtje?


Ik kreeg twee weken 
geleden post van Daphne
met de leuke koe kaart,
waarvan ze niet meer wist
naar wie ze die had gestuurd.
Jawel, naar België!
De leuke papiertjes horen 
bij een uitdaging.
' Maak een kerstkaart met
minimum 2 papiertjes
uit het pakketje '


Toen ik papier zag dacht ik
direct aan mijn elfjes.
Ik stempelde ze allemaal,
kleurde ze in met copics, 
knipte ze uit en toen
ging ik aan de slag.


Dit werd het eerste kaartje.
Kijk, het elfje op het rondje
heeft ook Hoera- armpjes
net zoals de elfjes
op het design papier.
Ook de tekst komt
uit een papier van het pakketje.


Dat zie je goed aan de
binnenkant.
Er komt daar ook nog een
elfje voorbij lopen met
een slee vol kadootjes.


Kaart nummer twee lijkt
op de eerste kaart,
 maar toch ook weer
niet, want deze keer zijn
het alleen maar mutsen
op het design papier.


Ik koos deze keer voor een
lief zittend elfje...


dat wacht op het kadootje
van dit elfje.


Nu waren er nog voetjes over
en daar maakte ik deze 
kaart mee.


Deze keer koos ik
voor een meisjeselfje
 en een jongenelfje op
de voorkant.


Vanbinnen een elfje
dat gaat kijken wat ze nog
allemaal moeten maken
voor de kerstman.


En hopsa ik had 
drie kaarten klaar.
Ik doe weer mee
bij 52 WTC.
Er volgt nog een uitdaging
met deze papiertjes, maar
dat is voor een 
andere donderdag.
Gaan jullie ook kijken
op het blog van Daphne?
Ook de mama van Daphne, Marja,
kreeg zo'n leuk pakketje en ze
doet ook gezellig mee.
Dus breng ons maar wat
bezoekjes in Blogland,
dat is volledig veilig!


En nog dit :
Gisterenavond vond ik eindelijk 
tijd om naar de reacties op
mijn fotokaart te kijken.
Maar ik was zo moe dat ik
per ongeluk op verwijderen drukte
ipv publiceren.
Als jullie vandaag een glimlach
willen toveren op mijn snoet,
ga dan nog eens kijken en
laat een reactie achter.
Ik dank u alvast bij voorbaat!

Fijne dag!

24 opmerkingen:

  1. Prachtig al die leuke elfjes, op je kaart zo zie je maar weer wat voor leuks er te voorschijn komt van enkele blaadjes papier.
    Fijne dag gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk pakketje kreeg je van Dahne, en je hebt er al drie prachtige kaartjes meegemaakt!!!
    Gezellig dat je er bij bent met een wekelijkse kerstkaart.
    Liefs Annemarie en merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super leuke kaarten heb je gemaakt, Sarah!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oooooooh, joh!!
    3 Kaarten!!!!
    Sjonge, ik neem mijn petje af😁.
    Jij hebt ook gewoon bijpassende stempeltjes, zo lief!!!
    Het berichtje erbij is ook zo leuk, maakt de kaarten nóg liever.
    Ik ben onder de indruk, heel leuk gedaan Sarah!
    Op naar volgende week.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wooow wat een geweldige mooie kerstkaartjes heb je gemaakt met het swap pakketje van Daphne leuk om elkaar zo uit te dagen...Ik kom ook vandaag hun kaartjes wel tegen...
    en ga zometeen naar je foto kaartje kijken..;-))

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, wat prachtige kaartjes, Sarah, jij bent super goed bezig ! Ik wens jullie heel fijne Paasdagen ! Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een leuke serie kaartjes toch leuk zo'n uitdaging en dan te zien wat de ander ermee maakt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jij vermaakt je prima met dit blokje, je stempeltjes passen er goed bij

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow, wat passen jou elfjes prachtig op dat papier, ze lijken er voor gemaakt! Het zijn leuke kaarten geworden.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Helemaal leuk !
    Dat papier is ook erg leuk !
    groeten Ineke
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Toffe reeks kaarten met je pakketje van Daphne! Ik vind ze heel mooi, tof gecombineerd met je elfjes!
    Groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh wauw wat heb je 3 geweldig leuke kerstkaarten met het Swap-pakketje gemaakt Sarah. Jou elfjes passen perfect bij het leuke dessin-papier en wat mooi zoals je ook de binnenkanten versierde. Dit zijn kleine cadeautjes om te mogen ontvangen.
    Leuk dat je er weer bij bent bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda (dt 52 WTC)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke kaartjes heb je gemaakt Sarah....en de elfjes passen er perfect bij!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. was net bij Daphne aan't kijken naar deze, maar de jouwe is ook mooi !

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi hoi Sarah
    Leuk initiatief!
    Mooie kerstkaartjes met die lieve elfjes heb je gemaakt!
    Ik heb opnieuw gereageerd bij je vorige bericht!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi Sarah, deze reeks kaarten. Heel vrolijk met die leuke elven.
    Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik was al bij Marja en Daphne geweest en jij tovert er gelijk 3 tevoorschijn. Knap van je hoe je dat allemaal wet te combineren. Leuk blogbericht. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een vrolijkheid op je blog Sarah, de elfjes zijn zo schattig, en passen perfect bij het papier.. Bedankt dat je mee doet bij 52 WTC. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel leuk zo'n blogbericht! Je kaartjes zijn all drie er leuk en wat een mooi papier is dat! Heel leuk dat je die elfjes hebt, ze passen er perfect bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat heb jij het leuk uitgewerkt zeg. Zo leuk om te zien dat we alle drie toch heel verschillend bezig zijn geweest.
    Tot volgende week en vrolijk Pasen gewenst.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een gezellige kerstkaarten met de elfjes, en dan nog wel drie.
    Groetjes van Marian,prettige dagen en blijf gezond.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wat een leuke, gezellige kaart ! helemaal mooi
    grtjs, martina

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een superleuke kaartjes zijn dit zeg !
    Heel tof gedaan !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Heel leuke kaartjes zijn het geworden, tof dat je eigen stempeltjes zo goed passen bij de gekregen papiertjes!
    Mooie serie, goed voor de voorraad.
    grtz Colien {52 WTC}

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah