zaterdag 11 april 2020

Margo daagt Sarah uit #11


Ik wissel op mijn blog
wat af met Paas en kerstpost.
Deze keer weer een
uitdaging.


Margo daagde me uit om
met dit papier een kerstkaart
te maken MAAR de kaart mag 
niet rechthoekig of vierkant zijn.


Dus maakte ik er dit
modeltje van.


Dat hertje van Marleen
is zo schattig.
Natuurlijk heb ik voor
Margo een nieuwe
uitdaging: 


Maak met dit papier en


met deze schets een
kaartje MET een 🐻.

Gaan jullie ook
kijken bij Margo
vandaag?

Fijn weekend!

11 opmerkingen:

  1. Jouw kaart is ook al zo mooi geworden, Sarah!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje Sarah....en het hertje is inderdaad heel schattig!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heb hier de voorbije weken weer hele mooie en leuke kaartjes gezien.
    De elfenkaartjes vind ik bijzonder schattig.
    Fijne paasdagen en hou jullie gezond
    Groetjes
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi hoi Sarah
    Kom net bij Margo vandaan, wat een leuke creaties weer, dat hertje is toch wel heel schattig, mooi gemaakt!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie schattige kaart, leuk hert.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaart Sarah! Fijne Paasdagen!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De vorm is erg leuk, deze snijmal kreeg je toch van mij voor jhe verjaardag vorig jaar??
    Ik heb hem zelf ook, besef me nu dat ik het veel te weinig gebruik.
    De achtergrond heb je mooi gedaan, net of het hert op een bergje staat

    Ik las je redactie op mijn blog, verschrikkelijk verdrietig!!
    Veel sterkte, zeker nu je je vriendin niet kan steunen van dichtbij...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een superleuke kaart en zo schattig met het hertje !
    Ik ga aan de slag met de nieuwe uitdaging hoor !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuke kerstkaart! Mooi papier en het modelletje is ook top.
    Fijne Paasdagen!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke vorm en kaart! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah