vrijdag 24 april 2020

Bloemenkaart


Vandaag toon ik een
bloemenkaart in 
fleurige kleuren.
Ik maakte de kaart voor Marjan.
Ze maakt vaak prachtige
kaarten met bloemen.
Ze ontving de kaart heel vlotjes
en maakte de envelop al open,
dus kan ik hem vandaag tonen.


De bloemen zijn van 
de Action.
Ik schilderde ze met mijn
aquarelverf.
Marjan was er heel
blij mee.

Vandaag komt de veiligheidsraad
bijeen en weten we iets meer
over een mogelijke versoepeling
van de maatregelen.
Ik ben vooral benieuwd 
over de scholen, er gaan al
wat geruchten rond en als dat
zou doorgaan, gaat het hier chaos
worden. De helft wel en de helft niet
naar school...En hoe geraken ze op
school? Normaal gaan ze altijd met de
bus, want de school is niet vlakbij...
We hebben nu juist een evenwicht
gevonden in het thuisonderwijs.

' Rustig blijven en van
dag tot dag bekijken,
we zijn veerkrachtig
en flexibel ' zeg ik
meermaals tegen mezelf
en de kinderen.

Fijne dag!

13 opmerkingen:

  1. Hoi Sarah,
    ik zag je kaart in de zijbalk en dacht: die is vast voor Marjan! En jawel. Heel mooie kaart. En weet je waarom ik dacht? Omdat ik met deze bloem in mijn hand heb gestaan om een kaart voor Marjan te maken! Uiteindelijk niet gedaan...
    Ben benieuwd wat ze bij jullie gaan besluiten. En ik denk dat de scholen erover nadenken hoe en wat, dus breek je hoofd er nog niet over.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi kaartje heb je voor Marjan gemaakt Sarah.
    Ja het blijft spannend allemaal he?
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart heb je voor Marjan gemaakt, Sarah!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi hoi Sarah
    Mooi kaartje voor Marjan, echt in haar stijl gemaakt!
    Ja ben ook benieuwd en zo gaat het dan, ben je gewend aan iets dan verandert het weer...
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige bloemen, Sarah! En ja, lastig he, die steeds veranderende situatie. Hopelijk pakt het gunstig voor jullie uit. En verstandig om het per dag te bekijken, hoewel dat soms makkelijker gezegd is dan gedaan.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart voor Marjan! Lekker vrolijke kleuren.
    Hier starten we vanaf 11 mei met gedeeltelijk onderwijs. Ik ben heel benieuwd hoe het eruit gaat zien, zeker omdat ik zelf ook voor de klas sta. En ik probeer net als jij 'bij de dag' te leven.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie fleurige bloemenkaart.
    Ja spannend is het allemaal wel hoor. Een heel gepuzzel.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een heerlijke kaart! Mooi die zonnige kleuren!
    Hoop dat er tegen die tijd ook een oplossing gevonden is voor het vervoer naar school! Hier een dochter die haar laatste cijfers afwacht en sinds 17 maart niet meer naar school hoefde, behalve voor haar eindexamens... Het laatste jaar is al een enorm rommelig jaar, maar dit jaar is het wel super rommelig! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lekker vrolijk en fleurig! Mooie kaart.
    Met 4 kids vergt het welaarfig wat organisatorisch vermogen zo, maar jullie vinden wel jullie weg erin.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi kaartje Sarah, echt Belgische kleuren :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart Sarah !
    Fijn weekend!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig gemaakt.
    Doordat je de bloemen in de hoeken stempelde en de ene in het midden geeft het evenwicht, dat geeft weer rust.
    Mooi hoor!
    Inderdaad, adem blijven halen en rustig wennen aan het idee.
    Hier ook veel onrust over het sporten en werken enzo (scholen blijven voor onze kinderen nog dicht) Ik roep dan altijd, eerst rust, dan kijken naar de mogelijkheden en daarna beslissen wat we doen.
    Doe waar je je goed bij voelt, dan hou je het voor jezelf ook overzichtelijk!
    Fijn weekend en liefs, Daphne

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah