dinsdag 25 juni 2019

Doosjes en zakjes dinsdag # 20


Tussen alle drukte door,
wil ik jullie dit zakje tonen.
Het is ideaal om
kaartjes in af te geven.
Ik gebruikte weer het mooie
papier van SU.
Ook de stempel is van SU.


Voor een familielid, die 70
werd maakte ik dit kaartje.


Het muisje kleurde ik in
met copics.
De cijfers maakte ik uit kurk.


Samen is het  het een mooi 
geheel om af te geven.
Na haar feest bedankte ze me
nog voor de mooie kaart.
En het zakje gebruikte ze voor de
centjes in te bewaren die ze kreeg
op haar verjaardag.
( Ze vroeg een sponsering
voor electrische fiets )
Ik was helemaal blij dat het
zo in de smaak viel.
Dit is voorlopig mijn laatste
doosjes-zakjes-dinsdag.
De diertjes staan te popelen om
weer mee te doen!


Gisteren waren we hier met
volle moed begonnen aan
de koekjes voor Jaro's
verjaardag op school.
Maar door de warmte was het
deeg slap en onze energie traag.
Uiteindelijk geraakte ze in
de oven
 ( en het was al zo warm binnen ),
maar ze stonden er net te lang in
of lag het aan de boter, 
of was het te warm,...
Maar ze smaakte niet lekker...
nog net goed voor hier thuis op
te eten, maar niet om uit te delen
aan de klas.
Dus gingen we om 19 u nog
naar de winkel, gelukkig zijn die
tot 20 u open.


En in team work
maakte we 30 hoopjes met
een speculaas, een wafel en
nicnacjes.


Iemand stak het in een zakje,
iemand knipte de touwtjes,
iemand strikte de touwtjes,
iemand ponste de 5 hoeken
en iemand schreef ' Jaro 9 '.
En om 21.30 waren we klaar!

Vandaag zijn ze mee naar school
in een koelzakje zodat de chocola 
niet smelt.

Tot morgen voor het KKT!

9 opmerkingen:

  1. Wat een leuke combi van het zakje met de kaart!
    En die traktatie ziet er ook top uit. Wat jammer dat de koekjes niet wilden lukken, maar met dit weer...pfff!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel mooi setje, met de kaart en de envelop/ het zakje.
    Leek om dat geld bij in te doen.

    Wat een team work!!
    Gelukkig zijn jullie met veel thuis
    En nu het zo warm is kunnen de kinderen best iets later naar bed😉

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo....wat een teamwork....goed gedaan hoor!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk dat jouw envelopje zo gewaardeerd werd en al weer voor een ander doel gebruikt. Mooi kaartje erbij
    tja, af en toe gaan dingen niet zoals je wilt, maar met jouw team weer opgelost, leuke zakjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lief setje heb je er zo van gemaakt, Sarah. Erg mooi gedaan.
    Oooh….wat een werk hebben jullie gehad aan die traktatie. Fijn dat iedereen dan zo goed meehelpt, vele handen maken licht werk. Het ziet er nu wel super gaaf (en lekker uit ;o)
    En bedankt voor je lieve beterschapskaartje dat vandaag in de bus lag. Zag al meteen aan de envelop dat ie van jou afkwam. Zó leuk is dat!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat tof geworden uiteindelijk. Ik snap wel dat je baalde dat het eerste baksel was mislukt. En het was al zo warm.
    Je zakje is ook weer super mooi geworden en die kaart met die losse ingekleurde figuurtjes ook.
    Fijn verjaardag voor je kids alvast!! (ik kom morgen nog even terug voor het KKT.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Vele handen maak licht werk! Liefs dat al die iemanden mee hielpen! Het ziet er prachtige uit als trakatie! Je kaartje met enveloppe/zakje ziet er ook heel mooi uit! Ik kan me wel indenken dat de ontvanger er blij mee was. En dat doet jou weer deugd....iedereen plezier aan de hobby!
    Tot morgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh, wat een karwei, bakken bij dit heet weer ! Jammer dat ze mislukten, maar gelukkig hebben jullie nog een oplossing gevonden. Mooie kaartjes en doosje, en een prachtig kader voor de vriendin ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah