woensdag 26 juni 2019

Kleurenkaartenteam: Kobalt blauw en koper


Voor het KKT maakte ik
deze kaart met de mooie
helleborus bloem van MD
in kobalt blauw.


De Happy Birthday sneed ik
uit koperkleurig papier. 


Ook het hart van de bloem
is in koper.
Op de achtergrond stempelde ik nog wat
spetters in kobaltblauw.
De bloem kreeg witte stippen.
Gelukkig maakte ik mijn
kaart vrijdag al,want ik wist dat ik
 geen tijd meer zou vinden.
Door deliberatie zijn de meisjes 
thuis en Nomi vroeg me om
te helpen met een kado
voor haar beste vriendin.


Samen maakte we dit.


De tussenruimtes vulden 
we op met leuke woorden
en stempels.


Haar vriendin gaat er reuze
blij mee zijn!

Ik kom zeker kijken bij alle deelnemers,
maar of dat vandaag gaat lukken...
drukke dag voor de boeg met
ook wel een leuke afsluiter, want ik
won een vrijkaart voor een optreden.😉

Fijne dag!

21 opmerkingen:

  1. toffe kaart voor het KKT, mooie tekststans en leuk om het hart van de bloem ook in koper te doen!
    Jullie hebben een mooi kado samengesteld!
    leuke traktaties ook, echt teamwork! je kaart en het vlopje hieronder zijn ook heel leuk. Tof papiertje voor het envelopje!
    Fijne dag!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart.
    De kleurencombinatie is echt prachtig.
    Je hebt het mooi verwerkt.
    Het kado voor de beste vriendin van Nomi is echt super leuk!!
    Zo grappig, hier maakt mijn meisje ook veel foto's met haar beste vriendin, is altijd weet en makkelijk iets om dat een mooi kado mee te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooie kaart met de helleborus! En die fotocollage is ook geweldig, wat een mooi cadeau! Sterkte en plezier op je drukke dag!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart heb je gemaakt in deze kleurencombinatie.
    En wat een leuke, persoonlijke collage hebben jullie gemaakt!
    Alles nog goedgekomen met de traktatie? Wat was het warm!! Gelukkig nu wat koeler...
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart heb je gemaakt, Sarah.
    En wat een gaaf collage hebben jullie samen gemaakt. Daar zal de vriendin van Nomi vast erg blij mee zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kaartje in de KKT kleuren, daar word je vrolijk van
    Mooie collage, daar wordt vriendin vrolijk van. Denk dat jij vanavond heel vrolijk wordt ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow dit is ook weer een toppertje Sarah!! Mooi met die spetters.
    Geniet van je optreden vanavond!!
    Tot het volgende KKT!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart; die spetters verbinden alles zo mooi!
    En wat een gaaf idee voor haar vriendin; zal ze zeker heel blij mee zijn! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een hoop leuks op je blog vandaag. De kaart maar ook de collage zijn prachtig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. een leuk en mooi kaartje is het zo geworden en de kader, als dat niet scoren is dan weet ik het ook niet meer hoo r! top werkje
    bedankt voor je deelname alweer,
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtig kaartje en leuke collage. Fijne avond.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een heel mooi kaartje Sarah! Goed gelukt in de KKT kleuren! Lieve groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooi is jouw kaartje in deze kleurtjes Sarah, toevallig heb je dezelfde tekststans dan ik gebruikt... mooie bloemen erbij en die spettertjes maken het heel speels...Leuke collage heb je voor de vriendin van je dochter gemaakt...lekker creatief bezig geweest...

    lieve groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kaart en de collage super mooi gemaakt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtig kaartje Sarah....en wat is de collage leuk geworden......dat zal vast in de smaak vallen!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Sarah,
    heel gaaf kaartje. Fijn dat je gewoon koperkleurig papier had. Stuk makkelijker dan die kapriolen van mij.
    Het cadeau voor Nomi's beste vriendin is echt top. Daar houden die dames van! Zeker weten!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hey Sarah,

    Wat een leuke kaart maakte je! Tof met al die stipjes...
    En helemaal in het thema van het KKT!!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. het is me gisteren niet gelukt om een blogronde te doen.
    ik vind je kaartje heel geslaagd, mooi gedaan.
    wat een leuk idee voor 't einde van het schooljaar een mooi foto kader te geven aan je vriendinnen, een blijvend aandenken
    fijne dag nog
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  19. mooi lettertype, die 'happy birthday'; elegant en vrolijk

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooi kkt kaartje, leuk de spetters op de achtergrond, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat laat maar hier dan alsnog een reactie. Jou kaart is leuk geworden. Mooi met die spetters. Ik lees dat je kinderen al vakantie hebben, hier moeten ze nog even. Verder wil ik je bedanken voor je mooie kaart die vrijdag in de bus viel. Het was echt een verrassing en gewoon jammer om de envelop weg te doen Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah