maandag 3 juni 2019

Sitting here thinking of you


Deze kaart stuur ik op
naar Nomi, want ze is 
gisteren vertrokken op
boerderij ervaring 
voor twee weken.


Op het label staat een
tuinkaboutertje.


Onder het flapje schreef
ik zelf een tekstje.


Vanbinnen stempelde ik 
nog een kabouter vrouwtje.
Zo schattig.

En terwijl Nomi twee weken
helpt op een boerderij,
loopt Aranka sociale stage in een
kleuterschooltje.
Ze doen dus heel wat ervaringen op.
De jongens hebben gewoon
een week school.
Daarna volgen er nog drie 
weken met uitstappen, 
een schoolreisje,...
Nog een drukke maand dus!



Het dagje stad was gezellig!

Tot morgen voor weer
een doosjespost.

9 opmerkingen:

  1. Wat een lief kaartje heb je voor Nomi gemaakt, Sarah!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel schattig kaartje met die kaboutertjes, en jullie hadden zeker een toffe dag in 't stad ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit leuke kaartje zal Nomi veel plezier doen! Elke keer als ik foto's zie van je kinderen denk ik, wat lijken ze toch allemaal op jou, en op elkaar!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dot van een kaart, heel leuk gedaan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat zal Nomi leuk vinden Sarah....je hebt een mooi kaartje voor haar gemaakt!
    Nog bedankt voor de leuke kaart!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schattig kaartje! En je dochters kunnen via de school echt wel met heel veel verschillende "werelden" kennismaken. Wat een voordeel! Ze zullen daar zeker veel aan hebben.
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lief kaartje! Ik dacht even dat je meedeed bij DAK. Je hebt ook weer heel supermooi geschreven.
    Leuk foto's ook! Was dus genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. toffe kaart voor Nomi! wordt vast een boeiende ervaring. Heeft je oudste dat ook niet gedaan een paar jaar geleden? Haar stage in een kleuterklas is ook al zo mooi!
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ah, die is lief zeg, wat een schattig kaartje.
    Zo leuk, dat verborgen flapjes voor.
    De kaboutertjes zijn leuk.
    Zal best stil zijn, zo zonder Nomi in huis.....

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah