zaterdag 29 juni 2019

Sarah daagt Colien uit #2


Vandaag is het weer
Uitdagingsdag!
Dit is mijn resultaat.


Ik daagde Colien uit om met
deze afdrukjes van Lawn Fawn
 een kaart te maken
naar inspiratie van een kaart
van Margot.

Namelijk deze.
Het thema is vrij te kiezen.
De link naar het kaartje
vind je HIER.
( En daar vind je weer een 
link hoe je zo'n 
kaart moet maken. )


Het is een super leuk model
en eigenlijk heel eenvoudig.
Zo ga ik er zeker nog maken.


Plat past de kaart perfect in
een gewone envelop.

Gaan jullie ook kijken 
wat Colien er van maakte?


11 opmerkingen:

  1. leuke gezellige kaart, het model is perfect voor een verhuiskaart, je voelt je gelijk thuis

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuke uitdaging het is een geweldig leuke kaart geworden
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een superleuke kaart is dit geworden Sarah. Ik ga meteen bij Colien kijken wat ze met deze leuke uitdaging heeft gemaakt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk, wat een mooie kaart! Dat grasrandje maakt het helemaal af, tof! Bedankt weer voor de gezellige stempelafdrukjes en de leuke uitdaging. Sowieso om te gaan kleuren, heb sinds lange tijd mijn Spectrum Noir stiften weer eens gebuikt, maar ook om het op tijd af te krijgen in deze drukke tijd, haha.
    Fijne dag verder!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super leuke kaart is dit geworden, Sarah!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit model kaart past perfect bij de afdrukjes, je kunt er zo echt een leuk "dorpje" van maken! Super leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superleuke kaart en inderdaad een heel leuk model. Variatie op en thema... Ga ik ook onthouden...Nog even bij Colien kijken en dan proberen wat te slapen..

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk om zo'n vorm voor een verhuiskaart te gebruiken! En verfrissend te zien hoe mooi CAS op kraft ook op deze vorm past! Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze kaart is echt zo tof! Dat modelletje is natuurlijk ook wel heel leuk hé. Nog eentje dat ik moet onthouden om *ooit* eens zelf te maken...
    Groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geweldig Sarah! Een hele eer dat mijn kaartje de inspiratie was!

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah