donderdag 13 juni 2019

It's your day! Go Wild!


Afgelopen weekend had ik een 
productief kaartjes- maak -weekend,
waarin ik wat challenges verwerkte.
Ik ga ze de komende dagen laten zien
en niet weer uitstellen om dan 
ontdekken dat ik te laat ben.
Dus daarom vandaag maar geen 
kerstkaart...
GerJanne bedacht een 
leuke lift opdracht
voor Do all kreatives #30.
Daar maakte ik dit kaartje voor
met het lieve tijgertje
van Hello Bluebird.


Vanbinnen zie je nog
een label met een grappig
tekstje erop.


Dat kan weg gedraaid
worden.


En dan zie je dit.
Ik werkte enkel met
de kleuren
 Zwart- Rood - Oranje.
Daardoor kan ik ook 
meedoen bij
4 SCB #21 
' Kleurenbingo'

Morgen een vervolg...

17 opmerkingen:

  1. Hele mooie labelkaartjes Sarah. Ben benieuwd naar de rest.
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat een geweldige lift heb je gemaakt!! Superleuke kaart! En het valt best mee he? Het nadenkwerk is vaak het meeste werk.
    Dank je wel dat je meedoet aan de challenge bij DAK!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. p.s. niet vergeten te linken... ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk dat speelse label zo op de kaart! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geinige kaart, Sarah!
    En goed om weer eens wat van je eigen spullen onder je aandacht te brengen. #use your stuff is altijd een goed idee :-)
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is dit een leuke kaart geworden, Sarah!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schattig kaartje met het tijgertje. Mooie kaarten, en doosjes en labels met je vergeten SU-set.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat issie leuk geworden!
    Ik doe dat ook zo met challenges, opschrijven welke ik leuk vind, kaart maken en dan.....TE LAAT linken, haha.
    Wat ewn leuke kleurencombinatie gbbruikte je.
    En de lift van DAK....ik wil daar ook nog aan meedoen, maar ja.....die tijd hè, ik heb er gewoon niet genoeg van, van die tijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beautiful card. I like the colour combo. The image is so beautiful.
    Thanks for playing along with us at our present challenge at Do-Al(l) Kreatives and good luck. Hope you will join us next month again.
    Please keep in mind that you have to be a follower in order to win the prize. When you already following us everything is fine.

    Crafty greetings
    Alex

    *DT + Admin* Do-Al(l) Kreatives{#30 – Liftcard}
    *DT* Kreativ-Tanten Challenge{#30 – Voyages}
    *DT* Craft Rocket Challenges {Summer is coming}
    Alex' Kreative Seite

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Die lift staat ook nog op het programma.
    Heel leuk gemaakt.
    Fijne dag
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel leuk liftkaartje, mooi!
    Bedankt voor het meespelen aan onze bingo op het 4 Season blog.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh, wat een schattig kaartje, zo leuk met dat tijgertje en die tekst vanbinnen ! De 2 kaarten voor je "kapoenen" zijn klaar, maar die kan ik natuurlijk nog niet laten zien... :)) Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Great card. Thanks for joining us at the DAK Challenge.
    Greetings Andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lovely creation with this colours and the cute image! Nice done!

    Thanks for playing along with our Do-Al(l) Kreatives Challenge and good luck!

    Hugs and please come back soon!
    Doris
    Kleido’s BastelStüble
    *Owner* Do-Al(l) Kreatives

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gorgeous card and image. I love the fun sentiment on the inside lift card. Thanks for joining us at DO-AL(L) Kreatives. I look forward to seeing more. Jonnece DT

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wow:) Your card is so amazing:)
    Thanks for playing along with us at our challenge at Do-Al(l) Kreatives.

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah