donderdag 6 juni 2019

Elke donderdag een kerstkaart #23


Hier ben ik dan met
wat kerstkaartjes.
De opdracht bij 52 WTC
is een vintage kaartje, 
niet zo mijn ding,
maar een tijd geleden maakte
ik deze reeks en ik vind ze wel
bij de opdracht passen.


Ik gebruikte oude
prentjes.


En ouder papier.


Hier gebruikte ik
behangpapier.


Hier zie je ze
 alle vier samen.

Gisteren was de regen hier weer zo
heftig, vorige keer had de buurvrouw
wateroverlast, deze keer zocht het water
zijn weg bij mij.
( Het dak kan het vele water niet
slikken... Heel vervelend )
Heel de dag bezig geweest met het 
uitruimen van de berging,
ik heb de meeste dingen gelukkig
kunnen redden.
Maar eigenlijk had ik een 
rustige me- time dag in 
gedachten...
Daar had het weer dus anders
over beslist en ze voorspellen nog
hevige regen. 
Natuurlijk moet het dak beter zijn,
maar dat klusje is nog niet voor direct...
Een vervelende situatie, die me
heel onrustig maakt.

18 opmerkingen:

  1. Mooie serie kerstkaarten. Wat balen die wateroverlast, ik ka me voorstellen dat het je onrustig maakt. Hopelijk gaat de volgende hevige bui aan jullie voorbij.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, dat is akelig, lekkage! Sterkte. Het is ook heftig weer, steeds.
    Je reeks kaarten is heel mooi, ze hebben inderdaad een vintage uitstraling. Mooie afbeeldingen!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oei....heel vervelend dat de regen naar binnen kwam Sarah!
    Je kaartenserie ziet er mooi uit!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaartjes heb je gemaakt Sarah!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie serie vintage kaartjes
    hier wel veel regen in korte tijd, verder weinig last

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaarten heb je gemaakt Sarah. Je hebt er weer 4 bij...Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke serie.
    Mooi, die ouderwetse plaatjes.

    Wat een toestand met het dak.....
    Wij zaten 2 jaar geleden net zo, toen moest er een nieuw dak ook eens huis, maar dat was nogal wat.
    Uiteindelijk MOESTEN we wel, want als het regende, regende het binnen net zo hard.
    Sterkte ermee.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie serie !
    Zeker met een mooie vintage uitstraling !
    Groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een prachtige serie vintage kerstkaartjes Sarah...Knap gedaan!!!
    en het ging wel te keer gisteravond en vannacht...ook hier was het heftig, maar gelukkig geen wateroverlast binnen...
    Hopelijk gaat dat niet meer gebeuren bij jullie...

    bedankt voor je deelname
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaarten Sarah ! Wat erg, dat jullie wateroverlast hebben, en ze verwachten nog buien... :( Veel moed en emmers en dweil klaarzetten. Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Bij jullie valt veel te veel en hier valt niks. Ik hoop voor je dat het meevalt vanavond. Je kaartjes zijn prachtig. Toch in 1 keer 4 klaar.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Poe wat een verhaal, kan mij voorstellen dat je daar niet rustig van wordt. Je laat mooie kaartjes zien, een hele serie. Ook zag ik jou vorige reeks, mooi hoor die set ik geloof dat ik ook nog zoiets heb. groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh bah, dat is zo naar als je last hebt van de regen. Tot ju toe gaat het bij ons goed. Lekkage gehad, alleen bij heftige regenval. Dakdekker geweest en die zei: 10 jaar garantie op de dakbedekking. Daar ligt het dus ook niet aan. Maar water zoekt altijd zijn weg, door elk spleetje of kiertje...heel naar.
    Oh ja, je kerstkaartjes. Ze zijn leuk met die wat nostaligische plaatje, maar vintage vind ik ze niet...eerder cas ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een mooie serie kaartje zijn het weer geworden
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Jeetje, dat is niet leuk! Wat er komt dan ook overal doorheen, lijkt het.... Hopelijk valt de schade voor nu en in de toekomst mee!
    Je vintage kaartjes zijn mooi, 4 stuks nog wel, knap!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat vervelend van de lekkage...Je kaartjes zijn erg leuk geworden. Heel nostalgisch...Bedankt dat je mee doet met de challenge van 52 WTC. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. leuke kaartjes voor onze challenge! Hopelijk kan het dakprobleem snel opgelost worden want water kan heel vervelend doen...
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah