maandag 17 juni 2019

Van mij voor jou!


Nomi is weer thuis van de boerderij,
maar vandaag vertrekt
Moriander naar de Ottermeerhoeve,
waar hij 2 nachten gaat kamperen
met zijn klasje.
Dus ik heb weer een kaartje
in de bagage verstopt.


Ik gebruikte hiervoor
een super leuk setje van
Reverse Confetti
' Greatest Adventure '.
Het papier van Su
leent zich ook voor 
stoere kaartjes.


Vanbinnen plakte ik nog
twee restjes van het papier.
Het wasbeertje heeft nog 
iets te vertellen...


In mijn kaartje verwerkte
ik weer de kaartschets van
DCL # 313

Bedankt voor alle reacties
afgelopen weekend.
Ik had mijn kaartjes ingepland,
want ik vermoede dat ik geen
tijd zou hebben om te bloggen ...
Het is hier opperdrukst!
Nog twee weekjes...
Iedereen telt af!

14 opmerkingen:

  1. Heel erg leuk gedaan Sarah!
    De Ottermeerhoeve....is dat in Nispen?
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi kaartje is dit Sarah, de sketch prachtig uitgewerkt met super leuke details
    en ja zoals Diny zei..De Ottermeerhoeve , volgens mij Wouwse Plantage, maar we hebben het over dezelfde hoor aan de grens met Nispen..Van mij uit een 3 a 4 kmtjes
    Leuk hoor hij zal vast een paar gezellige dagen hebben...

    groetjes en een fijne maandag
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Grappig, dat jullie het daar kennen. Ik ben benieuwd naar zijn avonturen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Grappige kaart heb je voor Moriander gemaakt, leuk dat hij dat vanavond in zijn koffertje vind!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat lief, ik denk dat Moriander blij verrast zal zijn als hij dit kaartje in zijn koffer vindt.
    Hier ook laatste loodjes, vlak voor de vakantie...... altijd even extra druk, en het knutselen, ik kom er gewoon niet aan toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Enig. Is altijd leuk een verrassing in de koffer.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh hoe kan het toch, dat er alweer bijna een schooljaar voorbij is! Je kaartje is super en dat zal een verrassing zijn als hij het vindt! Sterkte hoor met de drukte!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh, wat een leuke kaart, zeker heel tof om in je bagage te vinden! Veel moed nog met die laatste drukke weken ! Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaart! Ik ben ook nog aan het broeden op de sketch, ik ga er morgen eens voor zitten. Inderdaad een gaaf papiertje en de beestjes passen er prima bij! Groeten Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  11. En nog zo'n leukerd! Grappig die beestjes.. Nogmaals dankjewel dat je meedoet bij DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hele mooie kaart hoor, leuk dat je meedoet bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Superleuk kaartje met deze geinige beestjes! Bedankt voor het meedoen met de Dutch Card Lovers.

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah