woensdag 12 juni 2019

Use your stuff #3


Bij de doosjes van gisteren,
moet je wat papier wegknippen
en deze stukjes ( paars en oker )
verwerkte ik op deze kaart.


Weer een stempel uit de 
' vergeten ' set.


Bij dit kaartje gebruikte ik 
de andere reststukjes en 
ponste er Hexagons uit.


Aan de zijkant 
plakte ik weer een bloempje.


De laatste kaart maakte 
ik met papier uit dezelfde 
papierlijn.


Het is best een drukke kaart,
maar het leuke aan Su is,
dat alles toch wel past.
Mijn stempels deed ik weer
met de stamp' write stiften,
die hebben de juiste kleuren
bij het papier.
Ik gebruikte nog een bloempje.


De set heeft weer de aandacht
gekregen, die ze verdiende.


Hier zie je de kaartjes alledrie
nog eens samen.


En hier een overzicht
 van de 6 creaties,
die deze mooie stempelset
opleverde.


Fijne dag!

12 opmerkingen:

  1. Wat een mooie productie heb je gemaakt met de stempelset en het papier. Ik vergeet de restjes altijd. Zal er nu eens om denken.
    Fijne dag, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat tof.
    Je hebt de stempels een tijd niet gebruikt maar nu ineens volop en allemaal even mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je hebt je vergeten stempelset geweldig weten te gebruiken..
    hele leuke dingen heb je er mee gemaakt.

    liefs Annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke patchworkkaarten met al je restjes, Sarah!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. kijk nu toch wat je allemaal met 'restafval' kan doen ! Mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, prachtige kaartjes met "restjes", en ook de doosjes zijn super ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooi trio! Goed hoor, dat je met de restjes van de doosjes (die zijn overigens ook erg gaaf) nog kaarten hebt gemaakt! Zo zie je maar, dat je eigenlijk niets moet weggooien ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig Sarah! Wat een mooie serie is het zo geworden als je allemaal bij elkaar ziet! En ja dat papier van SU... perfect hoe het bij elkaar past!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hey Sarah,

    Wat een leuke restjeskaarten maakte je. En zo passen ze helemaal bij de mooie doosjes!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik herkende direct de SU- stijl! Leuke kaartjes, Sarah! En terecht dat je de set weer vanonder het stof hebt gehaald;)

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah