dinsdag 21 januari 2020

Diertjesdinsdag #3 ' Poesje '


Ook de poesjes zijn geweldig
leuk, maar wat een gepruts
altijd om ze in elkaar te steken.
Maar het is me gelukt!


De grote en kleine Jij
van Marianne Design
mocht ook om mijn
kaart komen.


De achtergrond is een 
' toverpapier '.
Het is een blaadje van Su,
waar met wit bladeren op staan.
Met gelatos krijtjes gaf ik het
heldere kleuren. Met een vochtig
doekje liet ik de kleuren in
elkaar vervagen.
Dit vrolijke kaartje gaat 
naar mijn nichtje.

O ja, Jaro ging gisteren weer
naar school!
Hopelijk blijft het deze
week rustig in huis,
dat zou me zo'n deugd doen!

Fijne dag!

12 opmerkingen:

  1. Wat een super leuke kaart is dit, Sarah!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke kaart Sarah! Prachtig de tekst en het poesje! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi zoals de achtergrond kleuren overlopen in elkaar.
    Lief kaartje hoor.
    Ik kocht ern tijdje geleden ook van die figuurtjes die je in elkaar moet zetten.... niemand vertelde mij dat dat zo'n gepriegel is, hihi.
    Maar het resultaat is wel altijd erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super gaaf kaartje Sarah! De achtergrond is zo leuk, lekker vrolijk!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi gedaan, Sarah! Lief dat poesje, maar inderdaad een hele klus om het te maken. Fijn dat Jaro weer opgeknapt is.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart is dit geworden, heel toffe achtergrond.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart is dit geworden Sarah, die JIJ stans blijft ook zo gaaf!

    Groetjes, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke ingrediënten maken samen een mooi kaartje!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi hoi Sarah
    Wat een leuk vrolijk fris kaartje, dat JIJ stansje heb ik ook asngeschaft ik ga em binnenkort gebruiken! Ook het poesje vind ik weer zo leuk!
    Zal je nichtje heel blij mee zijn!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is inderdaad te hopen dat het nu gedaan is met de zieken. Vindt het zo sneu voor je. Elk jaar weer...
    Je kaart is erg leuk. Prachtige achtergrond en de poesjes zijn ook heel leuk. Inderdaad wel een werkje om ze in elkaar te zetten, maar het resultaat is zo gaaf! De jij stans is echt top! Ik heb hem gelukkig ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. mooie kaart Sarah, leuk om zo je achtergrond te maken.
    tof katje, zie hier en daar dat mensen onmiddellijk een paar beestjes in mekaar knutselen, heb ik nog niet gedaan, maar lijkt me handig, als ze dan toch op tafel liggen, en je alle kleurtjes bijeen gezocht hebt...
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hartstikke leuk kaartje met fraaie achtergrond!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah