woensdag 15 januari 2020

Thanks Martha!


Dit kaartje is ondertussen
aangekomen bij Martha dus ik
kan het laten zien.
Het is een kaartje waar ik veel 
plezier heb aan beleeft.


Het achtergrond papier
maakte ikzelf, door een stempel
vele keren onder elkaar op een
geschilderde ondergrond
 te stempelen.
Het roos- oranje papier zijn
stukjes oude aquarels van de 
kinderen, die ik recycelde.
Alle gebruikte stempels
( behalve de muisjes )
zijn van SU.


Zowel binnen als buiten
kwamen er zwarte hexagons
op de kaart, die ik een 
wit streepjes lijntje gaf.


De leuke muisjes op de kaart
zijn van Hello Bluebird.
( Wat zijn ze schattig! )

De week is al half.
Jaro is nog heel de week thuis.
Hij heeft een oorontsteking en
zwemmen mag voorlopig niet
tot eind maart.

Morgen ben ik er met
een kerstkaart. 

Fijne dag!

9 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaartjes zijn het geworden met de schattige muisjes! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi hoi Sarah
    Ha daar is de kaart, en ja het is echt een heel mooi exemplaar met die grappige muisjes die ao mooi hebt uitgeknipt!
    En de prachtige be-inkte achtergrond!
    Ik ben er blij mee!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super schattige kaart, Sarah.
    En wat jammer voor Jaro, veel beterschap gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooie kaart heb je gemaakt, schitterend die achtergrond.
    en inderdaad die muisjes zijn zo schattig.
    Wat naar die oorontsteking, veel beterschap.
    en tot morgen dan...leuk je kerstkaart.
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De muisjes zijn echt TE schattig.
    Wat leuk om achtergrondjes te gebruiken van de kinderen, zo kun je bijna alles wel recyclen.
    Mooi dat je ook de binnenkant van veel leuks voorzien hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart, zo schattig met die muisjes ! Spoedig beterschap voor Jaro, niet fijn, een oorontsteking, ik had dat als kind ook vaak.. Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die muisjes zijn inderdaad heel schattig, Sarah. Leuke kaart!
    En wat vervelend voor Jaro, oorontsteking is zo pijnlijk. Beterschap!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een vrolijk kaartje met mooie muisjes.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is een heel leuke kaart! De muisjes heb ik ook en die staan op de nominatie om dit jaar gebruikt te worden :)
    Jammer dat je nu weer een zieke thuis hebt! Beterschap voor Jaro!

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah