woensdag 22 januari 2020

Through Art you find yourself * Art Journal #21


Vandaag laat ik nog een
pagina zien uit mijn 
eerste Art Journal.
Deze pagina maakte ik in
de zomer.


Het begon met een rode 
achtergrond waarop ik met
een stencil en witte verf 
deze soort pijlen zette.
Daarna smeerde ik de hele 
pagina in met 
craquelélak.


Na het drogen, bracht ik rondom
 blauwe verf aan,
die begint dat te barsten,
een heel leuk effect
geeft dat.
( Ik gebruikte acrylverf )
Met een stencil bracht 
ik nog vierkantjes aan met 
witte acrylverf. 


De pijlen en de vierkanten
gaf ik nog een kleurtje met
wateroplosbare krijtjes.


Op een rood papier schreef
ik een tekst en knipte die uit.
Met een witte en een zwarte 
stift gaf ik hier en daar nog
wat accenten.


' Through art you 
find yourself '
Ik vind het een
mooie quote!

Fijne dag!

7 opmerkingen:

  1. Hele mooie quote en prachtige pagina!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie laagjes allemaal, heel mooie pagina!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi Sarah
    Heel mooi deze kleurrijke pagina!
    Leuk zoals het is gecrackeld!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie pagina's heb je in je Art Journal gemaakt. Wat een prachtige kaart met het poesje, mooie achtergrond.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooie pagina! En wat goed dat je tussendoor niet vergeet foto's te maken. Dat zou mij overkomen in mijn enthousiasme...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel erg mooi weer.
    En de quote..... wij zeggen dan, niks meer aan doen!! die is echt zoals het is

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah