vrijdag 3 januari 2020

Laatste nieuwjaarskaarten


Mijn mama vroeg of ik
nog Nieuwjaarskaartjes
had voor haar buren.
Die had ik niet meer op
voorraad, dus ging ik
voor haar aan de slag.


Ik koos een feestelijk papier
en als ik goed puzzelde,
kreeg ik er net twee kaartjes uit.
Ik gebruikte de mooie
happy stans.


2020 erop en ik was klaar.
De witte sneeuwkristallen
zaten op het papier en komen
zo mooi tot zijn recht.


Hier zie je de twee kaartjes
nog eens samen.
Mijn mama was
heel tevreden!

Ik en de jongens zijn
vandaag met de trein
naar Gent.
Daar gaan we een museum
bezoeken met mijn zus.

Fijne dag!



12 opmerkingen:

  1. Hoi hoi Sarah
    Leuk gemaakt deze nieuwjaarskaarten!
    Fijne dag in het museum!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk Sarah en goed gepuzzeld. Veel plezier vandaag in Gent.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Toffe kaartjes!
    Heel veel plezier in Gent vandaag.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  4. vrolijke kaartjes, daar word je "happy" van

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lang geleden dat ik nog eens je blog goed onder de loepe nam! Wat heb jij een creatief jaar gehad met allemaal mooie werkjes als gevolg. Doe zo verder in 2020 en alle goeds voor het nieuwe jaar!
    Groetjes, Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk om in opdracht kaarten te maken.
    Deze vrolijke twins kan je moeder met vreugde in de bus van haar buurtjes stoppen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi gedaan! Hebben jullie een leuke dag gehad gisteren?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele leuke nieuwjaarskaarten geworden ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. mooi geworden ! En ook voor jou een fijn 2020 met veel inspiratie en tijd !

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Was het leuk in Gent! Dit vind ik een goed idee! Ga ik onthouden, Ik heb denk ik deze stans ook...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een mooi kaartjes leuk idee met die tekst in het midden
    ik wens jou ook een goed, gezond en creatief 2020
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah