donderdag 30 januari 2020

Kerstkaarten- donderdag #5


Vandaag toon ik jullie
twee snoezige kaartjes
met lieve katjes.


Bij dit stempeltje vond ik
het juiste designpapier 
Ik kleurde de lampjes dan 
ook zo in als bij het papier.


Het tweede kaartje heeft
design papier met stippen
in de traditionele kerstkleuren.


Het poesje, dat bengelt
aan een kerstkrans,
hing ik op met een touwtje.
De tekst Merry Christmas
is van Lawn Fawn.


Beide poesjes plakte ik
verhoogd op.
Ze zijn van een stempelset
van Newton's Nook designs.

De stempelset heeft nog lieve
poesje en daar maakte ik ook
kaartjes mee, die zie je morgen!

Challenges:
Kerst- mix  #4
 ' Designpapier '
52 WTC #5
4 SCB # 28
' Stippen '

21 opmerkingen:

  1. O, ze zijn zo lief de katjes, mooi dsp papier past goed bij elkaar.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Purrrfect en wat een super leuk papier!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Twee schattige kaartjes.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Twee toffe kaarten, leuk dat de lampjes in het papier terugkomen.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lieve kaartjes heb je gemaakt Sarah, leuke achtergrond papiertjes en hele schattige plaatjes.
    Gezellig dat je meedoet met de wekelijkse challenge bij 52WTC.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow, zo twee leuke kaartjes, in de ene het lampjespapier, dat zo mooi is met de lampjes van de poes en de andere met het rood papier is ook superleuk.
    En ja mijn kaartjes kwam van een ideetje van jou. Ik heb er trouwens nog een paar met de bloemen ook van een blok van de action, deze laat ik volgende week zien.
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, wat schattige poesjes, heel mooie kaartjes ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een leuke kaartjes met die schattige stempels
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kerstpoezen-kaartjes Sarah. Mooi gemaakt.
    groetjes,
    Karin.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele lieve en mooie kerstkaarten Sarah. Dat eerste poesje maakt zo wel de lichtjes in de war ben ik bang...
    Leuk dat je weer meedoet bij 52 weeks to Christmas.
    Lieve groetjes Miranda dt-52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een schatjes!!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Twee grappige kaartjes! en leuk designpapier! Fijn dat ze mee mogen doen met 52WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Twee hele leuke kaartjes Sarah!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. 2 hele vrolijke kerstkaartjes Sarah...en die schattige poesjes prachtig ingekleurd.....KNAP gedaan!!!

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Aaaaaah, lieffffff.
    Katten kunnen echt zó ondeugend zijn, niet alleen op je kaart, maar in het echt ook😉.
    Ben meteen benieuwd naar je kaart van morgen.
    (Knutsel jij in je huiskamer?
    Het valt mij op dat je best veel kaarten maakt, maar ik kan me zo voorstellen dat dat gezelliger is als je bij de kinderen in de buurt blijft.
    Ik zit in een kamertje apart dat is lang niet altijd leuk, als ik daar zit)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel leuk, Sarah! Wat een snoezige poezen, en zo mooi gecombineerd met het papier.
    Leuk dat je weer meedoet bij 52WTC!
    Groetjes,
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi hoi Sarah
    Deze had ik eventjes gemist, wat schattig zijn de poesjes en leuk verwerkt tot lieve kaartjes!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  18. leuke en grappige kaartjes heb je gemaakt, mooi
    gezellig dat je (weer) meedoet met ons !
    grtjs, martina DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een schattige kaartjes Sarah! Gezellig dat je meedoet met Kerst-Mix :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een mooie kaart heb je gemaakt Sandra ;O)
    Leuk dat je meedoet bij Kerst-Mix deze week.

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah