zaterdag 11 januari 2020

Sarah daagt Margo uit # 10


Vanaf nu gaan Margo en ik
maandelijks een uitdaging tonen.
Twee weken zijn gewoon
te vlug om!


Mijn opdracht voor Margo
was om met dit papier en 
het tekstje van Marianne design
 een zwart - wit kaart te maken. 


 Ik maakte er een speciaal
model van.


Ik gebruikte een tekstje,
die ik nog bij Margo afdrukte.


Nog een keer langs
deze kant.


De lieve koetjes zijn 
van Hello Bluebird.


Ook de achterkant maakte
ik in dezelfde stijl.


Ook met een koetje en
een tekstje van Margo,
netjes uitgeknipt.


De kaart wordt voor mijn broer,
onder deze stempel
( ook van Marianne ) kunnen
onze namen en dan kan hij
de post op volgende week.

Gaan jullie ook
kijken bij Margo?

Challenges:
4 SCB #28: stippen
2 Sisters on the blog
# 35 ' Rond de boerderij '


24 opmerkingen:

  1. Hele leuke kaart, mooi papier.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooie kaart in zwart/wit, Sarah!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Héél mooi Margo ! Wat een leuke koetjes erbij ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart, zo schattig met die koetjes en een leuke tekst ! Jullie zijn allebei goed bezig ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart, leuk model ook!
    Enne...ik zie stippen... ;)
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi hoi Sarah
    Ben inderdaad ook bij Margo wezen kijken!
    Wat leuk deze uitdaging, ook knap met dat zwart wit, persoonlijk vind ik dat best moeilijk, masr je hebt er een superleuk kasrt van gemaakt met die koetjes en leuke tekst!
    Ook die van Margo vind ik superleuk!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart!
    Mooi met het zwart wit thema.
    Vrolijke kaart voor je broer zal die vast leuk vinden.
    Fijn weekend, liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik zag net de kaart bij Margo, die van jou is ook mooi. Leuk modelletje heb je gemaakt.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke uitdaging heb je verzonnen voor Margo. Je kaart is heel leuk geworden!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  10. een prachtige creatie in zwart/wit en wat een leuke stempels heb je gebruikt.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je broer is een bofbips, wat een keigave kaart heb je voor hem gemaakt!
    xxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh wat een mooie kaart. Ik hou wel van het zwart wit. Als je zo'n eentje maakt met MD stempels en tekst kan je zo meedoen met de challenge.
    En tof zoals je dat op Jaro's trainingjack hebt opgelost. Mooi geworden!!
    Fijn weekend!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  13. jouw kaart is ook leuk geworden en weer totaal anders als van margo leuk hoor om te zien
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel erg leuk.
    Het model is leuk, geeft de kaart veel extra's, omdat het in zwart wit is vind ik dat heel mooi passen.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een superleuk modelletje heb je ervan gemaakt !
    Ik had gisteren ook een erg drukke dag dus ben jammer genoeg niet aan bloggen toegekomen.
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke creatie heb je gemaakt met de zwart/wit opdracht Sarah, leuk dat je meedoet,
    succes met de challenge
    groetjes van Aniet
    DT Marianne Design Challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een onwijs toffe kaart heb je gemaakt, helemaal top!
    Leuk dat je meedoet met onze challenge.
    Groetjes Gerlinde
    DT MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooi model en gave kaart, zo in zwart wit. Leuke uitdaging voor jou en Margo.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik neem aan dat de koe niet van MD is?
    Deze tekst staat in het regelenment tenminste 1 stempel en afbeelding van Marianne Design bevatten (alleen een tekststempel telt niet mee)

    Groetjes van Judith
    DT- Marianne Design challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuk kaartje.
    Dank je wel voor je deelname aan onze challenge deze maand
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heel erg leuk Sarah.
    Leuk dat je weer meedoet bij 2Sistersontheblog, dankjewel.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtige stippen op je kaart voor onze stippen challenge.

    Bedankt voor je deelname.

    Groetjes Nelly (DT 4-SCB)

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah