maandag 20 januari 2020

Dream - love - free * Art Journal #20


Vandaag op deze Blue Monday,
vrolijk ik jullie op met
een kleurige pagina in mijn
eerste Art Journal.


Het begon met dit blaadje 
waar ik met mijn roller 
groene verf op uitrolde.


De witte stukken kleurde
ik blauw met water 
oplosbare krijtjes.
De dreamcatcher van 
Marianne design stempelde
ik op de pagina en aan de 
zijkant plakte ik stukjes
van een proefdruk van
een zeefdruk van Aranka.
Met pastel stiften kleurde
ik de zeefdruk in.


Alles samen werd het een
kleurige droompagina.

5 opmerkingen:

  1. dat heb je weer mooi bijeen 'gekliederd', geslaagd kleurrijk resultaat
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi hoi Sarah
    Mooi deze kleurrijke pagina, leuk zoals je de creatie van Aranka erin hebt verwerkt!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke pagina!! Heerlijk om zo in gestolen momentjes lekker creatief bezig te kunnen zijn. Hoever ben je met je opruim"woede"?? Ik ben op zolder belandt. Maar nu eerst tussendoor maar weer andere dingen.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo leuk zoals al die losse stukjes bij elkaar 1 geheel wordt.
    Ik vind het altijd erg knap.
    Het begint bij jou meestal met een stukje "afval", iets waar je je filet op uitgesmeerd hebt, grappig toch.
    Ik had niks geen gedoe vandaag, voelde me eigenlijk heel lekker, blue kon dat is dus voorbij zonder er laat van gehad te hebben😋

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah