dinsdag 31 maart 2020

Diertjesdinsdag # 10 ' Hondjes ' * Colien daagt Sarah uit #4


Normaal was een deel
van deze post op
zaterdag gepland, maar mijn 
kaartjes waren nog niet klaar
dus ik vroeg aan Colien
een beetje uitstel.


Dit was haar vierde uitdaging
voor mij: 
' Maak met de hondjes van MD
en het toffe Action papier
een kaart.
Thema : Maart roert zijn staart. '
Maart was een heel bijzondere
maand, een maand die 
geschiedenis zal schrijven.
Gisteren lukte het me
 toch om de uitdaging 
af te werken en op de laatste
dag van maart zijn
Colien en ik er met 
onze uitdaging.


Ik maakte met de toffe
papiertjes een patchwork
achtergrond en met mijn
naaimachine naaide ik een
zigzag.


Op de binnenkant verwerkte
ik restjes papier.


Ik maakte ineens
een tweede kaart.


Ook hier naaide ik
weer op mijn papiertjes.


Ook de binnenkant
werd aangekleed.


Hier zie je ze nog met 
zijn tweetjes bij elkaar.



Ondertussen maakte ik
in 2020 al 10 kaartjes met
de diertjes van 
Marianne design.

Ik ga vandaag nog bij
Colien kijken, 
jullie ook?

14 opmerkingen:

  1. Wow, tof met die gestikte papiertjes! Leuk dat het nog gelukt is om met de spulletjes aan de slag te gaan, met mooi resultaat.
    grtz. Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele verzameling leuke diertjes! Kwam de hondjes net ook tegen in blogland, heel erg leuk! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuk! En wat een goed idee om met de naaimachine de zigzag te naaien. Die ga ik onthouden!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super leuke kaarten heb je gemaakt, Sarah.
    Mooi gezicht, al die kaarten bij elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk om de naaimachine weer eens te gebruiken, mooi om de restjes op een andere manier te verwerken. Gezellige kaartjes Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jou kaarten zijn ook top, heel leuk met die patch work vierkantjes. Wat zeg ik; Je hele collectie diertjes kaarten is TOP!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat superleuk zijn deze kaartje Sarah! Zo mooi met het stikwerk, prachtige kleuren, deze schattige pups en dat ook nog de binnenkant zo mooi afgewerkt. Ik vind ze geweldig!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Superleuke kaarten! Goed idee om met de naaimachine de papiertjes te zigzaggen, het ziet er heel tof uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ook jouw kaartjes zijn schatjes! Wat zijn ze leuk die hondjes! En al je diertjeskaartjes zijn leuk! Ik ben onder de indruk hoor! Zo grappig allemaal bij elkaar! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi hoi Sarah
    Wat een leuke hondjes kaarten heb je gemaakt, mooi!
    Je hebt al een ardige ve zameling dierenkaartjes gemaakt!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat denk jij toch creatief!
    De achtergrond is zó gaaf en het zigzag steekje maakt het helemaal goed.
    Weer de binnenkant gedaan, zo werk je mooi wat restjes weg.
    De zin stuitert leuk Sarah.
    En.....2 kaarten in je serie herken ik zo goed!
    De ene staat hier nog steeds in mijn kamer, de andere, de zebra, is onze uitdaging, mijn eerste, ik vind het leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie kaarten! Zo leuk met die stikrandjes. De andere dierenkaarten zijn ook allemaal even mooi.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vind ze zo ontzettend leuk! De hondjes heb ik ook, maar ik moet er voor gaan zitten om er een paar in elkaar te zetten. En erg leuk dat je de naaimachine erbij gepakt hebt. Maar die had je misschien nog staan van de hoezen die je naaide!

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah