vrijdag 20 maart 2020

Freedom is a State of Mind * Art Journal #22


Gisteren was het winter
op mijn blog, vandaag 
echt lente.
De pagina maakte ik
al een tijdje geleden.


Een hele mooie servet
plakte ik op mijn pagina.
Nu het stiller buiten is,
hoor je de vogels beter fluiten.
Zelfs in moeilijke tijden,
kan je je verwonderen.


Er rond plakte ik stukjes 
gescheurde blauwe servet.
Uit een magazine knipte
ik letters.


De quote vind ik mooi.
In deze tijd ook
zeer toepasselijk.
Er zijn heel wat maatregelen, 
maar in ons hoofd kunnen
we trachten om ons vrij
te voelen, door onze aandacht
op de juiste dingen te richten.


Jullie zagen een paar
dagen geleden mooie 
detail foto's van de Lego.
Nu hebben ze alles afgebroken 
en ze gaan een totaal 
nieuwe stad maken.
Fijn dat mijn jongens
nog zo mooi spelen.


We mogen nog wandelen 
buiten en we haalden 
de lente binnen.

Hou moed,
wees lief voor elkaar
en blijf gezond! 😷

11 opmerkingen:

  1. Mooi Art journal pagina, leuk om nu de lente te laten zien
    wens de jongens succes met hun nieuwe stad

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend!
    Als ik in de buurt woonde (en het nóg verantwoord zou zijn) kwam ik meespelen met LEGO hihi, onze dochter was géén poppenmoedertje maar híer dol op!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk Sarah dat de kinderen zo graag met de Lego spelen. groetjes en blijf gezond,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een mooie pagina heb je in je boek gemaakt! Leuk met een servet werken! En mijn jongens deden dat ook, alles weer afbreken en omgooien en weer helemaal opnieuw beginnen! Dagen waren ze bezig! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, wat een prachtige pagina, super mooi, en die tekst is nu inderdaad heel toepasselijk ! Tof, dat jullie nog zo goed bezig zijn, en ja, in mijn tuin is het ook echt lente : bloemen en vogeltjes ! Hou het gezond ! Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi hoi sarah
    Wat toepasselijk deze pagina, heel mooi gemaakt en wij horen de vogeltjes ook zo heerlijk fluiten, de lente komt er nu echt aan!
    Fijn dat lego zo'n mooi tijdverdrijf is voor de ventjes! Mijn kleinzoons zijn er ook zo dol op!
    Nu lekker weekend even geen schoolwerk neem ik aan?!
    Fijn dat je kunt wandelen!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige pagina heb je gemaakt. De lente is echt in aantocht. En de Corona mag wel weer vertrekken. Wat heerlijk dat de kinderen zich zo kunnen vermaken met Lego. Hier wacht nog een hele ton voor eventueel kleinkinderen.
    Fijn weekend en blijf gezond!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha Sarah,
    gezellig te lezen. Mooie pagina's laat je zien. EN die lego, zo leuk! Dat is ook een hobby voor alle leeftijden!
    Fijn dat je nog mag wandelen. Ik dacht dat ik hoorde dat er op sommige plaatsen in België niemand meer zonder reden naar buiten mocht! Het wordt nog best erg, ben ik bang....
    Houd moed en blijf gezond!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige pagina.
    De vogel als middelpunt is mooi.
    En de tekst geknipt uit een tijdschrift, losse letters, dat maakt het weer wat losser.
    Fijn dat jullie nog naar buiten mogen, de frisse wind, het zonnetje, het zal jullie goed doen.
    Lego is tijdloos, heerlijk dat ze daar mee kunnen spelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie page geworden!
    En het is proberen te genieten van het feit dat we samen zijn...Hier is vandaag de voordeur nog niet van het slot geweest (maar de achterdeur wel, hoor...) Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah