dinsdag 24 maart 2020

Diertjesdinsdag #9 ' Zebra ' * Sarah daagt Daphne uit


Vandaag is het een speciale
diertjesdinsdag.
Daphne was onlangs jarig en
ik had ergens gelezen dat ze geen
enkel MD diertje had, dus ik dacht
' Ik ga haar uitdagen! '


Bij haar verjaardagskaart
stak ik dit als extraatje en 
ik daagde haar uit om
een kaartje te maken
met de ingrediënten.


Dit werd mijn uitwerking.
De zebra is toch weer
zo'n schattig diertje!


Ook de binnenkant werd
weer in stijl aangekleed.
De gebruikte stempels
zijn van Hello Bluebird.
Ik ga vandaag zeker 
bij Daphne kijken,
jullie ook?


Aranka maakte gisteren deze 
lekkere salade, daar zou ze
anders geen tijd voor hebben.
Vanmiddag gaan we wafels maken.
Dat wou ik vorige week al doen,
maar door het hamstergedrag
van vele mensen waren boter,
eieren en meel altijd lege rekken.
Maar gelukkig zijn de mensen
rustiger geworden.

Morgen ben ik er met
mijn kaartje voor
het KKT.
Tot dan!

18 opmerkingen:

  1. Mooie kaart met de lieve zebra. Ik blijf het leuk vinden zulke uitdagingen!
    De salade ziet er lekker uit. Ik ga deze week ook andere gerechten maken dan anders. Heb meer tijd dus daag ik mezelf zo een beetje uit.
    Nu snel bij Daphne kijken.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart heb je met de papiertjes gemaakt, Sarah!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik was zó nieuwsgierig, dat ik meteen bij je langs kom!
    Wat issie leuk, je kaart😍.
    Heel anders dan die van mij, daar had ik al op gehoopt.
    Ik heb best even zitten staren, toen ik de papiertjes voor mij had liggen... hoe ga ik daar een kaart van maken?
    Ik klap altijd een beetje dicht, als ik iets "moet" voor een bepaalde dag/datum.
    Dan ook nog met papier en dier keuze die iemand anders voor mij gemaakt heeft, haha, héél lastig.
    Maar, het is gelukt en ik vond het heel, héél erg leuk Sarah.
    Dank je wel voor de uitdaging en succes en ook plezier vandaag!
    Eerst de "moetjes" (school, huishouden enz) dan de ontspanning, wafels, mmmmmm!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De salade, vergeet ik nog te zeggen, die ziet er heel lekker uit.
      Mooi opgemaakt, kan zo in een restaurant, die zijn nu dicht, maar jij hebt gewoon je eigen chef kok thuis.
      Je vroeg naar de regels:
      Alleen naar buiten als het echt noodzakelijk is, geen grote groepen meer samen buiten, niet meer dan 3 personen bij elkaar, alle activiteiten afgezegd, ook die van minder dan 100 personen, strengere controles op naleving regels. Visite mag, maar niet meer dan 3 personen.
      Wij blijven toch nog weg bij onze (schoon)ouders, want in deze onzeker tijd hebben we daar niks te zoeken!
      Voor de winkels: die mogen nog wel open, maar voor onze winkel bv, niet meer dan 4 personen binnen, anderhalve meter afstand houden, betalen met pin, per gezin maar 1 persoon binnen, geen toilet, geen zit gedeelte (horeca), alles alleen om mee te nemen, ook niet op het terras zitten.
      Scholen nog niet helemaal duidelijk, 6 April zouden die weer beginnen, maar daarover horen er later meer.
      Het gaf veel onrust, vooral in mijn hoofd, ik heb er aanrecht van geslapen.
      Maar vandaag de draad weer opgepakt, plannen maken voor de komende tijd en doorgaan, vooral met adem halen.....

      Verwijderen
  4. Leuke uitdaging heb je gemaakt met die vrolijke papiertjes! De salade ziet er heerlijk uit, en de wafels zullen vast ook smaken.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ah, dat is een vrolijk kaartje! En je salade ziet er heerlijk uit. Gelukkig is het ook hier in de supermarkt al weer iets beter, en zijn de meeste producten weer op voorraad. Groeten Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Toe maar, nóg een uitdaging aangaan terwijl je leventje mega-druk is maar wel super lief van je en je kaart is zó vrolijk met dat papier en de schattige zebra!
    Hier zijn de regels verder aangescherpt, ik ben héél benieuwd of er nu opnieuw gehamsterd wordt of dat het "normaal" is. Lekker smullen van de wafels!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi hoi Sarah,
    Wat heb je dat leuk bedacht voor Daphne, inmiddels heb ik haar versie ook gezien zo leuk!
    Jouw zebrakaart vind ik ook superleuk, ook mooi die binnenkant!
    Fijn dat je met z'n allen kunt kokkerellen altijd gezellig en leerzaam, veel plezier met de wafels!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh, wat een schattige kaart, die zebra is echt heel leuk ! Njam, die salade ziet er lekker uit, en wafels, dubbel njam !!! Ja, gelukkig is er nu meer voorraad in de winkels, de mensen zijn wat "kalmer" geworden. Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een fantastisch idee om een uitdaging bij de verjaardagskaart te steken! Jouw kaart is ook heel erg leuk geworden!
    En wat ziet die salade er heerlijk uit! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel leuke kaart!
    Ik kijk altijd hij Daphne als ze een nieuwe post heeft, dus vandaag ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke kaart met de zebra Sarah!
    En de salade ziet er heerlijk uit....ik krijg er trek van!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. leuke kaart en een heerlijke salade, fijn om ook eens aan te kunnen schuiven zonder zelf te koken . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuk idee van jou om Daphne uit te dagen. Jouw kaart is in elk geval heel erg leuk! Die salade ziet er verrukkelijk uit!
    En ik hoor het wel als je klaar bent voor onze uitdaging....geeft niets hoor, het is hobby he!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Schattig kaartje Sarah, en die salade dat ziet er ook goed uit!

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hey Sarah,

    wat is deze zebrakaart weer een toppertje!
    Leuk hoe je Daphné uitgedaagd hebt... Ik ga ook bij haar eens kijken...

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel leuk kaartje, de zebra is echt een gaaf diertje!
    Zo zie je maar dat we nu ook meer creativiteit op andere vlakken laten zien doordat we toch meer tijd hebben: de salade ziet er goed uit.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Zo blij dat de vakken iets beter gevuld zijn, ook hier! Wij hebben niet gehamsterd, maar wel heerlijke maaltijden op tafel gezet...
    Leuk on zo iemand dubbel te verrassen met een kaart en spullen om zelf aan de slag te gaan! En ik ben weg van zebra's, dus zeker van deze! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah