dinsdag 17 maart 2020

Diertjesdinsdag #8 'Ooievaar '


Ik liet jullie zaterdag
al een glimp zien van 
mijn kaart, maar nu laat
ik hem helemaal zien.


Wat is dat papier van
Marianne design in die
zachte tinten toch mooi.


Vanbinnen stempelde ik
een ander lief tekstje.


Hier zien jullie de twee
lieve babykaartjes naast elkaar.


Gisteren werkte Jaro 
ijverig in zijn schrift.


Allemaal tekeningen
over het graan. 
Het meeste was nog van 
in de klas, maar de tekeningen 
moesten nog bijgewerkt worden.


Moriander schreef verder
aan zijn jaarwerk over Lego.
Maar ze hadden ook extra tijd
om aan hun legostad verder 
te bouwen.
Gisteren kregen ze het idee
om kleine lampjes aan
de huizen te hangen.
Het staat super gezellig!

De meisjes kregen pas
gisterenavond hun werk
op smartschool. 
Gisteren was nog een 
hangdag, maar vandaag moeten
ze hun werk ook flink
plannen.

De jongens waren best 
heel energiek, dus ben ik
twee keer met hun een flinke
 fietstocht gaan maken.
Vandaag gaan we het naar 
buiten gaan met de jongens
wat verdelen.
Aranka stelde zelf voor om
vandaag met de jongens een 
toertje te lopen.
Want ook de dames moeten
dagelijks bewegen!

Dag 1 hebben we overleefd,
vandaag gaan we iets bakken en
zeker weer fietsen. 
Ik heb geen idee wat de volgende 
dagen ons gaat brengen,
maar ik denk dat de maatregelen
nog stenger gaan worden...
Rustig ademen...
Nu ga ik even yoga doen en zo 
hoop ik de rest van de dag
door te komen.
Ondanks een plan is het toch 
pittig met 4 kinderen.
Jullie succeswensen zijn een
hart onder de riem.
Ik besef ook dat ik niet 
moet klagen, er zijn mensen
die het veel zwaarder hebben en
we zijn nog gezond!


Groetjes

13 opmerkingen:

  1. Twee super lieve babykaarten, Sarah.
    En wat een prachtige legostad zijn de jongens aan het bouwen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is ook weer een leuk kaartje!
    Het zijn rare tijden....maar we zullen er met elkaar het beste van moeten maken!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lang leve de hobbies en gelukkig mogen we nog wel naar buiten!
    Hou je haaks, xxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk kaartje weer! Ja, het is behelpen voor de meesten van ons. Fijn dat jullie lekker kunnen fietsen en wandelen, buiten zijn en bewegen doet een mens goed.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook dit kaartje is leuk geworden Sarah. De komende dagen wordt het heel mooi, dus regelmatig naar buiten zal geen straf zijn. Succes!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. twee lieve kaartjes en een mooi bouwwerk van lego, pluim voor de bouwers

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi hoi Sarah
    Mooi de diertjeskaartjes, leuk gemaakt!
    Ja ik begrijp dat het een klusje is om met 4 kids alles in het gareel te houden, het gaat je vast lukken, mooi dat project van Jaro en Moriander zijn Lego project,
    De dames ook weer aan de bak!
    Inderdaad fijn dat de gezondheid goed is!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. schattig geboortekaartje, Sarah. En ja, dat thuis-scholen is een hele onderneming. Fijn dat de meisjes ook iets met de jongens kunnen gaan doen. En goed dat je ook momenten voor jezelf neemt, met yoga enzo.
    Veel succes met alles, lieve groet,
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kaartjes!
    Succes met de kinderen thuis.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Jullie kunnen elkaar steunen!!
    Fijn dat de meisjes meedenken en ook wat ondernemen met de jongens.
    Het school werk zal ze in het ritme houden.
    Wees niet té streng, ook niet voor jezelf, dan krijg je spanning.
    Rustig de dagen nemen zoals ze komen, jullie kunnen dat, met elkaar!
    Je kaarten zijn erg leuk, lief ook.
    Inderdaad mooi papier.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat denk ik ook Sarah! nu zijn de grenzen al dicht sinds vanavond. Straks denk ik ook alle winkels, behalve de meest noodzakelijke...net als bij mijn zusje in Spanje...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ach, klik per ongeluk op publiceren..... je kaart is weer erg leuk en zo met zijn tweetjes zien ze er top uit!
    Mooie projecten waar de jongens aan werken! Mijn nichtjes en neef hebben ook een schema per dag hoe de dagindeling zal zijn! Met schoolwerk, vrije tijd etc...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh, dat is een heel schattig kaartje geworden ! Ja, zo'n dagen/weken organiseren met 4 kinderen is best zwaar. Wat een geluk, dat we nog mogen wandelen/lopen enz.. en dat we hobby's hebben. Veel sterkte ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah