maandag 16 maart 2020

Reminder 4 SCB


Vandaag zie je op het blog
van 4 SCB
een reminder voor hun
lopende challenge.


Ik gebruikte leuke stempels
van Hello Bluebird.
Het aapje draagt het
woord Happy.


Zijn staartje haakt vast 
aan een liaan.
De opdracht van de challenge is
' Maart roert zijn staart '

Ik heb met de kinderen afgesproken
dat we er een ritme in
gaan houden.
Het is tenslotte geen vakantie.
Ik blijf om 6 uur opstaan.
Zo heb ik even de tijd voor
mijn yoga, een blogbericht te
schrijven, even van de stilte 
te genieten.
Tussen 9 en 10 ontbijten we,
wie toch wil uitslapen
( dan geldt eerder voor de dames )
wacht op het gezamenlijke middageten.
( Dus niet tussendoor een zoete 
inval in de keuken )
De eettafel wordt na het ontbijt
gebruikt voor het schoolwerk
van de jongens.
Jaro kreeg gisteren per mail
al een bundeltje met oefeningen.
De meisjes werken zelfstandig
op hun kamer.
Na het middageten plannen we
per dag een activiteit binnen
of we gaan wat fietsen.
De dag activiteit is
maandag - knutseldag
dinsdag - deegdag
woensdag - schilderdag
donderdag - Handwerkdag
vrijdag - boetseerdag
Zo hoop ik de week door te komen,
natuurlijk mogen ze af en toe ook
een filmpje zien, maar dat wil ik
niet toelaten op de uren dat
ze normaal school hebben.
Wens me maar succes!



13 opmerkingen:

  1. Nou.....ik wens je inderdaad succes. Het zal voor veel ouders niet meevallen. Wij gaan zo met het schoolteam onze koers bepalen. Heb gisteren met mijn collega al een noodplan voor onze klas in elkaar gezet. Ben heel benieuwd hoe lang dit gaat duren.
    Je kaartje is leuk! Ik moet altijd lachen als ik aapjes zie. En van dit kaartje wordt ik zo 's morgensvroeg wel happy!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een vrolijke verjaardagskaart, Sarah.
    Succes de komende weken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een vrolijk kaartje Sarah, zo kun je er nog wel een paar maken
    Hier ligt ook alles stil, ga van de nood een deugd maken en we beginnen met de grote schoonmaak, de zon schijnt, wat willen we nog meer?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke staartjesreminder Sarah!
    Pff, je was zó blij met even rust, regelmaat en no-time maar nood breekt wetten hè! Je rooster ziet er goed uit, héél véél sterkte met alles!
    Liefs, xxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart met die bungelende aapjes. Veel succes met alles.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schattig kaartje met die leuke aapjes ! En je hebt al een toffe planning uitgewerkt, succes ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superleuk kaartje, erg mooi! Dankjewel voor je bijdrage als gastdesigner op het 4 Season blog, ziet er gezellig uit al die kaartjes met staartjes!
    Succes met het thuis-onderwijs :)
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi hoi Sarah
    Wat een leuk kaartje met die schattige aapjes!
    Wat goed van je om zo een structuur op te stellen, hopelijk krijg je het in goede banen, veel succes
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat knap van jou, zo’n ritme er in houden! Dat doet iedereen goed! Tof kaartje heb je gemaakt!💚

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat zijn ze lief, die appjes!!

    Kinderen doen het heel goed bij een ritje, dus ik denk dat je geen succes nodig hebt ik denk dat je héél goed bezig bent!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je kaartje is enig met de slingerende aapjes!
    En knap dat jullie zo'n weekindeling van leuke maken naast de schooldingen. Verstandig zo'n ritme aan houden. Voor iedereen fijn denk ik! En dat de dames wat langer willen slapen: logisch toch?!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel lief kaartje met die schattige aapjes erop Sarah...
    en wat een mooi schema heb je gemaakt om wat structuur aan deze extra vrije weken te geven...Ik wens je veel succes!!!
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah