donderdag 19 maart 2020

Winter * Art Journal #8/2


Deze pagina maakte ik
in december.
Toen dacht ik, misschien komt
er nog een mooie winterse dag
om het te tonen.
Maar de lente staat voor de deur,
dus krijgen jullie hem
vandaag te zien.


Het begon met deze
achtergrond.


Met embossingpoeder 
maakte ik sneeuwkristallen.
Onderaan en bovenaan
kwam een rijtje sterren.


Aan de linkerkant
werkte ik met een stencil.


Met een zwart stiftje stippelde
ik in de grote sneeuwkristal
en schreef ik de tekst.


De hele pagina ziet
er zo uit.


Deze pagina maakte ik
ook nog in december.
Nu is de natuur volop aan het
ontluiken en gelukkig kunnen
we die wonderen nog aanschouwen.
De maatregelen in ons land zijn 
nog strenger geworden.
We stellen het allemaal nog
heel goed en blijven zo
veel mogelijk thuis.
Wat fietsen of wandelen doen we
nog wel en nooit met meer dan 
drie uit ons eigen gezin.
Binnen worden er meer 
gezelschappen gespeeld.
Tussen de kinderen is er veel
meer interactie, ook de nodige
ruzies en gekibbel hoort daar bij.
Het is voor ons allen een leerschool,
soms wordt er gehuild en later 
weer gelachen. 
Maar we hebben elkaar en 
we zorgen voor elkaar.

Hou moed!

12 opmerkingen:

  1. Wat MOOI Sarah!
    geniet van elkaar en blijf gezond,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi winters, leuk dat je het toch nog even laat zien.
    Succes met je gezin, zorg goed voor elkaar...
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtig Sarah, inderdaad laat het voorjaar maar komen, maar volgens mij geven ze voor het weekend koud op NO wind dus schraal weer...
    Bekijk ik dan jouw pagina's gewoon nog een keertje...heerlijk al die sneeuwvlokken.
    Ja het is even wennen allemaal. het is een spannende tijd...
    Beste met al de kids om je heen....
    Liefs Annemarie en Merit

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie pagina's, Sarah. Ja, die winter hebben we niet echt gehad en de lente is nu ook anders dan anders...gelukkig gaat de natuur haar eigen gang.
    Voor jou en jullie ook veel goede moed, zo met elkaar.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi hoi Sarah
    Prachtig gemaakt!
    Heerlijk die hobby van ons!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat heb je dat allemaal leuk gemaakt

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi gedaan, Sarah.
    Ja, het zijn vreemde tijden en ook voor de kinderen valt het allemaal niet mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat mooi Sarah! EN inderdaad de lente staat voor de deur! Vanavond gewandeld en de knoppen aan de bomen en struiken staan op knappen.
    Dat er veel interactie (ook gekibbel) is tussen de kinderen snap ik maar al te goed! Veel sterkte en ik weet zeker dat het positieve gevolgen zal hebben, later...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige winterse pagina's in je Art Book Sarah..mooi die ijzige kleurtjes
    en ik wens je sterkte met de kids...heel begrijpelijk dat er soms gekibbeld wordt...het is voor hun ook een gestrest leventje...met al die angstige verhalen en al die beperkingen
    houd de moed erin meis...
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat prachtige pagina's Sarah, super mooi ! Ja, wat een geluk dat we toch nog een beetje buiten mogen, en we genoeg hobby's hebben.
    Veel moed voor jullie allemaal ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie pagina’s Sarah, prachtig van kleur! Toen je ze maakte zag de wereld er nog heel anders uit. Rare tijden momenteel. Zorg goed voor elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. De moed zou ons in de schoenen zakken, maar er houden vol.

    Mooie pagina's, wel gek om te lezen dat je ze al in december gemaakt hebt en toen nog niet wist wat je nu weet.

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah