zondag 8 maart 2020

Stoere kaarten


Vandaag nog meer kaartjes
met het leuke papier van Colien.
Toen ik het designpapier
zag met skateboards op,
dacht ik aan de stoere stempels
van de Hema.
Van voor kwam een
skatende jongen.


Vanbinnen gebruikte
ik nog meer Hema stempels.


Op het tweede kaartje
koos ik voor een
grote tekst.


Vanbinnen stempelde ik
weer stoere stempels en
verwerkte ik een stukje 
uit het designpapier.


Het leverde deze twee
stoere kaarten op.
Mijn papier was nog niet op
en mijn ideeën ook niet,
dus tot morgen!

11 opmerkingen:

  1. Wat een leuke stoere kaarten heb je gemaakt, Sarah!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Twee hele leuke kaartjes Sarah!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, heel leuke en stoere kaarten voor jongens, tof gedaan ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou zeg, ik was al benieuwd en wat heb je een mooie kaartjes gemaakt. Zo stoer! Het papier is echt gaaf! Ik ben er weg van! Ook de stempeltjes passen er heel goed bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ben je heerlijk bezig met die stoere jongenskaarten. Die van vandaag en gisteren. Top!! Weer een lekker voorraadje.
    Ook een super mooi zakje!!
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een superleuke kaarten. De sneakerkaarten hieronder vind ik ook geweldig. Erg leuke gedaan!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie, stoere kaarten! Ook je kaarten van gisteren zijn top!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die zijn inderdaad stoer, ze zijn echt heel mooi! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Superleuk weer deze kaartjes, jij gaat lekker met je pakketje! :)
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Deze zijn zeker stoer.
    Heel stoer.
    Heb ik je op een idee gebracht? Met de stempel, (gebruikte ik afgelopen week ook) of bedacht je het door het disign papier?
    Hoe dan ook, leuke hobby hebben wij hè?!! Zo breng jij mij weer op het idee om de andere stempels van de set Binnenin de kaart te gebruiken
    Kom morgen weer terug bij je, ik ben benieuwd naar je andere ideeën.

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah