zondag 17 januari 2021

Stickey Sunday #3 * Handletteringschrift #25 ' Tea '



Zoals ik vorige week beloofde,
laat ik vandaag wat Thee Quotes zien.
Deze tekst maakte ik met mijn
aquarelverf en voor mij klopt
de tekst. Ik hou van thee.


Het kopje in het midden knipte ik
uit een theedoosje.
De tekst schilderde ik er
boven en onder.


De tekst schreef ik met een
fijn zwart stiftje.
Ik vind het een leuke tekst.


Hier zie je de hele pagina.
Onderaan tekende ik allemaal
theepotten.
Aan de zijkant verwerkte
ik weer washitape.


Hier verwerkte ik weer een prentje
van op een theedoosje.
Daarrond schilderde ik
weer een tekst.


Uit mooie theedoosjes ponste ik
met een hexagonpons allemaal
zeshoeken en vulde daar
 een pagina mee.
Op elke zeshoek kwam een 
krachtige spreuk.


Hier zien jullie weer een overzicht 
van de hele pagina.
De 4 papiertjes op de linkerpagina
die kreeg ik eens van Nele met
lekkere thee erbij.
Ik vond ze zo leuk en wou ze
een ereplaatsje geven in mijn schrift.


De sneeuw gisteren was prachtig.
We gingen wandelen, gooiden 
sneeuwballen en daarna genoten
we van een lekker tasje winterthee.

Fijne zondag!





11 opmerkingen:

  1. Wat een gezelligheid op je pagina´s. Erg leuk gedaan, Sarah!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi en zo kleurrijk! Hier hebben we niet veel sneeuw gehad begon pas tegen 20.00 uur.
    Fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit ziet er erg goed uit. Leuk die spreuken.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die pagina's heb je mooi gevuld, heel gezellig met al die theepotjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig gemaakt Sarah!
    Zo leuk deze theepagina mooi heschreven en getekend
    Leuk he even wat sneeuw!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Sarah, ik heb weer van je berichtje genoten, en vind je post altijd zo leuk om te lezen. Je blaadjes met je thee is TOP ! En je ene blaadje is net weer een quiltwerkje.
    Fijne zondag, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat zien je pagina's er leuk uit zeg!
    De sneeuw was van korte duur, wel mooi gezicht was het.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben ook een echte thee leut (zeggen wij hier in Nederland).
    De kleuren zijn caak zo mooi van de thee doosjes.
    Al die hexagonnetjes, in de vrolijke kleuren, met de mooie teksten...... ik hou ervan.
    Ik heb de foto even uitvergroot, er zitten mooie teksten tussen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ook je thee thema is prachtig gemaakt. Hier viel de sneeuw helaas toen het al donker was en veel was het niet, vanmorgen was alles weer zo goed als weg.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh wat is dit weer ontzettend leuk om allemaal te zien. Hoe bedenk je het toch weer.
    De sneeuw lag vannacht nog en ik werkte dus heb veel naar buiten gekeken, zo'n mooi gezicht. Toen ik wakker werd was het weg..

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah