dinsdag 19 januari 2021

Oude postzegels #3 ' Bloem ' * Art Journal # 44



Vandaag laat ik jullie zien hoe
enkele postzegels me 
inspireerden om deze 
pagina te maken.


Ik maakte eerste een schets met 
potlood van de afbeelding 
van de bloem en het blad.


Dan schilderde ik de bloem en het blad
en ik plakte de inspirerende 
postzegels erbij.


Op deze detailfoto zie je dat ik
met stempels en witte stipjes
de pagina vervolledigde.


Hier zie je een overzicht 
van de hele pagina.
Aan de linkerkant schreef ik 
de datums van de oude postzegels.

Morgen ben ik er een laatste
keer met ' oude postzegels '.
 

11 opmerkingen:

  1. Zo kan je overgaan je inspiratie vandaan halen😉
    En je maakte het kompleet door de linker pagina erbij te betrekken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Knap gedaan het is weer 1 mooi geheel geworden.
    Liefs Annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele mooie pagina heb je gemaakt.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zeer kunstig gedaan Sarah, mooi hoe alles in elkaar verloopt prachtige kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Alweer zo'n prachtige pagina, Sarah!
    Heel leuk gemaakt!
    Mooi met die getekende bloem erbij
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie pagina en hele mooie bloemen, alles past weer heel mooi bij mekaar.
    Groetjes, Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuk gemaakt !!!
    Idee is top !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie verzameling postzegels heb je... Leuk om ze op deze manier toch nog eens te gebruiken. Je kleuren combinatie is super mooi!
    Groetjes,
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een hele mooie pagina met de postzegels, het blad en de bloem.
    Leuke inspiratiebron!
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi kunstwerkje heb je weer gemaakt.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah