zondag 31 januari 2021

Stickey Sunday #5 * What belongs to you.... Art Journal # 46



Vandaag neem ik jullie weer mee
in mijn eerste Art Journal.


Het begon met deze pagina waar ik 
eerst kleuren op uit rolde en 
dan met twee stencils een patroon
op maakte.


Daarna stempelde ik er een 
mandala stempel op van
Marianne design. Ik kleurde die
hier en daar in met een wit stiftje.
Verder kwam er een quote op 
en twee stukje washitape.
Dit is de laatste pagina in 
mijn Art Journal.
Morgen laat ik de omslag zien!

Bedankt voor jullie leuke reacties
op mijn tassen. En inderdaad in 
België zeggen wij dat tegen een mok.
Grappig hoe ik jullie allemaal
in de war heb gebracht 😄

Fijne zondag.

12 opmerkingen:

  1. Dat is heel mooi Sarah, leuke stempels zijn het fijne zondag x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooie pagina met al die mooie stempels! Heel mooi gedaan met de mandala stempel! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige pagina! heel mooi kleurgebruik.
    Fijne zondagmiddag.
    Liefs,
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie pagina heb je gemaakt in je journal, de kleuren zijn ook mooi.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie pagina weer met prachtige mandala en mooie tekst!
    Je mokken hieronder zijn erg leuk!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie pagina Sarah!
    Mooie tekst en prachtige kleurtjes!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie sticky sunday creatie Sarah. In het dialect wat we hier hebben is een tas ook een mok.

    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie pagina Sarah, leuk idee voor de challenge van DCL

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel erg leuk, heerlijke bezigheid!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooie pagina is het! Ja grappig, in Limburg (NL) zeggen ze het in veel streken ook en Duitsland natuurlijk...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je hebt nog genoeg om te laten zien volgens mij, dat is wel fijn, want als je dan een keer een periode hebt dat er weinig uit je handen komt heb je nog wat voorraad ;-)
    De mandela stempels, met de witte stippen vind ik een heel mooi accent, die vallen extra op nu.
    Ik zei afgelopen weekend tegen mijn man, "wil jij ook een tas koffie"? "Nee", zei hij, "doe maar gewoon in een kopje", whahahaaa!

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah