vrijdag 29 januari 2021

Gepimpte tassen



Een tijdje geleden pimpten we
hier een paar tassen.
Het waren allemaal kadootjes.


Deze maakte Nomi voor een vriendin.


En deze voor een andere vriendin.


Aranka maakte deze voor een vriend.


En deze twee voor jarige 
vriendinnen.


Ook Jaro deed gezellig mee.
De tas was een kadootje voor
hem zelf.


Ik maakte deze kopjes.
We werkten allemaal met
porselein stiften van Edding.

In de kringloopwinkel kocht ik
onlangs nog tassen en kopjes
aan Solden prijs,
dat wordt een stipproject.

Vandaag hebben de kinderen nog 
eens allemaal een hele dag school 
en moet ik niemand afhalen.
Dat zijn uitzonderlijke dagen,
ik ga er dus van genieten.

Fijne dag!

 

15 opmerkingen:

  1. Wat leuk gedaan! Dat zien nog eens mooie en persoonlijke cadeautjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is dit leuk gedaan! Fijne dag en geniet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hihi, ik was benieuwd welke tassen je had gemaakt, maar ik begrijp nu dat je daarmee de kopjes bedoelt! Wat zijn ze leuk geworden. En ook tof om dat samen met je kinderen te doen. Geniet van je dagje alleen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo leuk deze versierde kopjes en mokken, Sarah
    Jouw appeltjes zijn niet ver van je boom gevallen!
    In eerste instantie dacht ik, huh, dit zijn geen tassen, maar oja zo worden kopjes en mokken genoemd in België
    Heel leuk!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha, ik moet wel even lachen. Is 'tas' het Belgische woord voor kopje of mok zoals wij dat in Nederland noemen? Een tas is hier een voorwerp waar we spullen in meenemen. Anyway, ze zijn erg leuk geworden!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hm. mijn blogger doet weer moeilijk. Vorige reactie was van mij (Marlieke), maar dat wordt niet zichtbaar denk ik)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. een leuk project en tof dat je deze kopjes en bekers in de kringloop vond, wij krijgen weinig "kaal" servies binnen, de meeste zijn bedrukt met bloemen zoals de royal albert
    Moet je deze ook verhitten om ze gebruiksklaar te maken?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Grappig dat jullie dit tassen noemen zo leuk soms de woord verwarring maar ik vind jullie gepimpte bekers stuk voor stuk echt super leuk geworden. Knap gedaan.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geweldig weer Sarah!! Tasjes ik dacht huh, maar idd jullie zeggen dat tegen een kopje, hahaha
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Eerst dacht ik "tasjes? Ik zie geen tasjes maar mokken", maar toen realiseerde ik mij dat jullie tassen zeggen tegen kopjes/mokken😂.
    Wat een leuk familie project, was vast heel gezellig.
    Ik vind die van Nomi héél erg mooi, de kinderen hebben duidelijk jou creativiteit.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh, wat prachtige tassen, jullie zijn toch een heel artistieke familie ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zoals een aantal mensen voor mij, dacht ik ook dat je tassen had gemaakt, maar het zijn dus kopjes. Ze zijn allemaal enig.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je tassen zijn prachtig, grappig dat de Nederlandse volgers onze tassen niet kennen :-)
    Liefs,
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Bijna op het verkeerde been gezet met 'tassen' :)
    Wat zijn ze leuk zeg, niet eentje, maar allemaal!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah