zondag 10 januari 2021

Stickey Sunday #2 * Handletteringschrift #24 ' Coffee '



Vandaag laat ik jullie inkijken
 in mijn derde
Handletteringschrift.
Ik verzamelde wat leuke
quotes over koffie.
Deze twee kopjes deed ik
met waterverf.


Deze tekst schreef ik met
een fineliner.


Deze deed ik weer met penseel.


Mijn inspiratie vind ik overal.
Ik verzamel mijn ideetjes eerst
in een mapje rond een thema en 
als ik voldoende heb, dan 
maak ik een pagina.


Er zijn heel veel leuke quotes 
over koffie.
Zelf ben ik geen koffiedrinker,
maar ik hou wel van de 
geur en de sfeer van koffie.


Hier zie je de hele pagina.
Aan de linkerkant verwerkte ik
een pagina van een boekje uit
de Action.
Waar zijn nu de tapejes, want het is
toch Stickey Sunday?
Die zie je aan de zijkant van
mijn pagina's.
Volgende zondag ben ik
er met een pagina over thee. 

Ik doe graag mee met 
volgende challenges:
DAK #49 ' Hot drinks '
K en K ' de C van Coffee '

Fijne zondag 

14 opmerkingen:

  1. Mooie pagina en leuke quotes over koffie, fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supermooi allemaal. Lijkt me heerlijk als je dat zo goed kunt. En je kunt wel meedoen bij K&K met de C challenge.. het is coffee wat de klok slaat...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat GerJanne schrijft dacht ik ook meteen, de C van Coffee
    En...... bij DAK is de challenge "hot drinks", dus ook daar kan je meedoen.
    Zo leuk als je een idee hebt wat je na een tijdje uit kan werken tot een leuke pagina. Het lijkt mij een heerlijk ontspannen werkje en ook nog eens gezellig.
    Koffie...... ik hou er wel van, maar drink het alleen 's morgens. 2 Hooguit 3 kopjes, dan ga ik over op thee.
    Je hebt gelijk wat betreft de geur, heeeeeeerlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat heb je dat weer super gedaan! Zo mooi als je dit allemaal kunt, mooi voor in een planner om erbij te bewerken, maar is niet zo voor me weggelegd.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat heb je weer mooi geletterd Sarah!
    Leuk zo bezig te zijn!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. goed idee om al die teksten te bewaren, altijd handig voor een kaartje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel leuke pagina's!

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het ziet er weer prachtig uit Sarah en het lijkt allemaal zo eenvoudig. Ik ben ook geen koffie drinker sterker nog ik lust het echt niet, maar kan net zoals jij de geur wel waarderen.
    Ik kijk uit naar je thee pagina.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Superleuk Sarah en wat heerlijk dat je zo toch wat crea kan bezig zijn.
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Weer super gave pagina's in je handletterbook Sarah, mooie koffiequotes erbij.. Knap gedaan hoor!!!
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Twee mooie pagina's over koffie. Leuk en mooi gehandletterde teksten en leuke tekeningen. De uitgelichte you and me time is ook mooi gemaakt met de aan elkaar vervlochten oortjes van de mokken en de "hartjes"damp van de koffie/
    Leuk dat je meedoet met de DoAl(l)Kreatives challenge en veel succes met je bijdrage. We hopen je volgende maand weer te zien.
    Groetjes, Wies DT DAK

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow.. that's just fab!

    Thanks for playing along with our Do-Al(l) Kreatives Challenge and good luck!

    Hugs and please come back soon!
    Doris
    Kleido’s BastelStüble
    *Owner* Do-Al(l) Kreatives
    *List Manager* Challenges for Days
    *DT* Sweet Sketch Wednesday 2

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Great journal page. Fabulous jon.
    Thanks for playing along with us at our present challenge at Do-Al(l) Kreatives and good luck. Hope you will join us next month again.

    Crafty greetings
    Alex

    *Owner* Creative Crafting Uncles
    *DT + Admin* Do-Al(l) Kreatives
    *DT* Kreativ-Tanten Challenge
    Alex' Kreative Seite

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah