woensdag 20 januari 2021

Oude postzegels #4 ' Paard ' * Art Journal #45


Tussen de oude postzegels zaten 
ook mooie postzegels
met paarden op.


Samen met de ingrediënten 
van deze tekst maakte ik mijn pagina.


Een wei met bloemen,
een regenboog, een witte vlinder,
stralende zomerzon, een roos, ...


Een veulen in de wei...
Het is allemaal te zien.
De glimlach bracht ik in
beeld met het woord ' Smile '.


Hier zie je de hele pagina.
Aan de linkerkant kwam nog 
een quote over een paard.


Met deze overpeinzing sluit ik
het rubriekje 
- oude postzegels - af.

Ik heb nog twee berichten bij
mijn concepten staan en dan 
hebben jullie mijn eerste 
Art Journal helemaal gezien.

Morgen ben ik er met 
een kerstkaart. 
 

11 opmerkingen:

  1. Vroeger was ik een paarden meisje, elke dag was ik met ze bezig.
    Toen ik kinderen kreeg veranderde dat en uiteindelijk ben ik gestopt met de hobby, 25 jaar heb ik dat gedaan.
    Deze pagina past dus wel bij mij want posten zien in mijn hart, ook al doe ik er niks meer mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige pagina heel vrolijk mooie tekst, fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel gaaf Art Journal heb je gemaakt met de zegels, ziet er toch heel anders uit dan de albums van mijn vader . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook deze versie vind ik prachtig Sarah!
    Krijg zin in mooi lente weertje
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, wat ben jij ijverig bezig, zo'n prachtige pagina's met oude postzegels, super gedaan ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Supertoffe pagina Sarah.
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een toffe en kleurrijke pagina Sarah! Tof idee om de oude postzegels op deze manier nieuw leven in te blazen.. Groetjes Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hey Sarah,

    Hoe leuk dat jij werkt met oude postzegels! Super uitgewerkt!!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah