maandag 8 februari 2021

Cool Cooler Coolest Cook



Aranka vroeg of ik een leuk kaartje
 kon maken voor een vriendin,
die gaat veranderen van job en die 
avondschool gaat volgen om nog
lekkerder te kunnen koken en bakken.
Dat is haar grote hobby en ze
hoopt later van haar hobby haar
job te maken.


Ik gebruikte weer de olijke kok
en maakte er een toepasselijk
kaartje mee.


Mijn designpapier heeft ruitjes
dus ik kan meedoen bij

Wat een mooi kado al die sneeuw
die gisteren gevallen is, maar niet 
zo praktisch als je veel heen 
en weer moet.
Iedereen heeft hier een 
' afkoelingsweek ' en ze hebben 
online les. Behalve Jaro, die moet
elke dag op school zijn.
Vermits ons huis toch best een
eindje van de school ligt, wordt
dit een pittige opdracht voor mij.
Ook thuis moest ik zien dat alles
vlot verloopt.
Ik kan deze week dus een dosis
moed en kracht gebruiken.

Fijne dag!

 

15 opmerkingen:

  1. Een heel leuk kaartje Sarah met het persoonlijk tintje.
    Daar zal de ontvanger heel blij mee zijn!
    Groetjes en succes met alles hoor,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke kaart met die coole kok! Take care Sarah xxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt een cool kaartje!! Heel leuk gedaan. Succes met alles, ik ben blij dat jij de sneeuw als een cadeautje ziet ;-) Ik vind het alleen maar lastig, houd er helemaal niet van. Succes met alles, jij kunt dat!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie en super leuke kaart die dan toch ook een persoonlijke toets heeft. Ja het zal druk worden bij je thuis ... probeer nu en dan toch een me-
    Momentje in te lassen en dan komt het wel goed.
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi vrolijk kaartje Sarah!
    Leuk dat kokje!
    Sterkte in de sneeuw! En met alle andere perikelen!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is een heel leuk kaartje geworden Sarah en heel veel sterkte aankomende week met al je "hindernissen".
    Groetjes en een mooie dag

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk kaartje Sarah, succes met het heen en weer pendelen
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuke kaart, die kok is zo leuk!
    Succes weer deze week.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi kaartje voor de vriendin van je dochter Sarah...heel mooi al die details erop...
    en succes met al het geregel van deze afkoelingsweek
    Gaat vast wel goed komen , af en toe allemaal ff naar buiten kunnen ze echt afkoelen hihihi
    winterse groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je kaartje is super. Ja dit weer is mooi en dan heb je het daar ook mee gezegd, als je er niet doorheen hoeft.
    Sterkte van de week.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een heel leuk en toepasselijk kaartje.
    Hopelijk ga je het allemaal weer redden deze week en heb je weinig last ven de sneeuw als je er uit moet.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat is wel een heel leuk en passend kaartje! Dat is zo leuk om van je hobby je beroep te maken. Dat lukt lang niet iedereen!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat leuk om zo'n persoonlijk kaartje te maken.
    Dat zal iemand een glimlach bezorgen.
    De ruitjes achtergrond past mooi bij deze vrolijke kok.

    Hier ook heel veel sneeuw.
    Ik MOEST werken, dus heb ik extra tijd genomen om er te komen.
    Viel niet mee, maar ik was en op en veilig aangekomen.
    Vanmorgen ging het een heel stuk beter

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah