donderdag 11 februari 2021

Kerstkaarten donderdag#6 * Kerstballen #2



Vorige week was het me niet gelukt om 
deze kaartjes af te maken voor 
de challenge maar afgelopen week
heb ik er op verschillende kleine momentjes
overdag aan gewerkt.


Hier heb ik me gezellig geïnstalleerd 
op een kort vrij momentje.
 Je ziet ook de stipstokjes liggen
in verschillende kleuren en maten.
Die kan je bestellen bij Stipstijl.
De stokjes zijn super handig!


De kerstballen sneed ik uit wit papier
met een snijmal van de Action.
Hier zie je de eerste gestipte laag.
Ik gebruikte het patroon
' Dots of Light ' van Stipstijl maar
dan in een kleinere verhouding.


Op een andere dag zette ik de 
witte stippen, die deed ik anders dan
in het patroon, ik vind het altijd leuk
om er toch mijn eigen draai aan 
te geven.


Daarna plakte ik ze licht
verhoogd op mijn kaart.
De andere twee kwamen op een
identiek dezelfde kaart.


Ik hing ze aan een fijn gouden draadje,
dat kan je hier goed zien.
Ook zie je op deze foto goed het 
stipwerk.


Als laatste nog een foto samen met
het kaartje van vorige week.
Ik doe weer graag mee met

❄️ Fijne dag ❄️


 

30 opmerkingen:

  1. Heel mooi het stippen op de kerstbal mooie kaartjes, fijne dag x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie kaart.
    Leuk met de stipjes.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk deze gestipte kerstballen! Echt tof gedaan en leuk verwerkt op je kaartjes! Liefs, Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Als ik zie hoe jij het stippen ook gebruikt voor je kaartjes krijg ik nog meer zin om er aan te beginnen, maar ik wil geen hobby's meer erbij, haha.
    Ik vind dit weer super leuk bedacht en gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk zeg met die gestipte kerstballen.
    gezellig dat je er weer bij bent deze week.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, wat een leuke kaart met de gestipte kerstballen.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig!
    Wat een werk heb je er aan gehad, mooi om te zien hoe je het doet.
    Je schaap kaartje hieronder is ook super schattig.
    Lieve groetjes Crealientje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een mooie kaartje wat een werk maar wel een heel mooi effect
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Superleuk die gestippelde kerstballen Sarah en zo mooi verwerkt op dat feestelijke dessin-papier. Ook je kaart met gestempelde kerstbal is mooi geworden. Weer twee mooie kerstkaarten erbij.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel erg mooi met de gestipte ballen!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig kerstbalkaartje Sarah!
    Mooi gemaakt!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat zijn ze leuk de stippenballen Sarah!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie kerstballen die perfect bij je designpapier passen. Je werkjes zijn AF.
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een werkje is het, je kaart is erg leuk.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke kerstkaart met mooie gestippelde kerstballen.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat jammer dat het voor de challenge niet was gelukt, Sarah, want ik vind ze prachtig. Maar ja, tijd is een schaars goed... Onwijs gaaf, die gestipte kerstballen, helemaal top.
    Gezellig dat je er weer bent bij 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke kaarten. Handig dat je die ballen zelf kon snijden. Het stippenwerk is ook leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. weer twee mooooie stippelkaarten, zo groeit je collectie kaartjes en kun je toch lekker oefenen

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuk om zo even wat tussendoor kan doen en als je dan tijd hebt dan heb je zo een paar leuke kaarten. Ik doe vaak hetzelfde. Ik heb mijzelf een knutseldagje van 4 uur gegeven. Heb veel kunnen doen.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een superleuke kaarten en zo fijn je toch tussendoor wat voor jezelf kon doen
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Super leuk deze kaart met gestipte kerstballen. Leuk om het stippen te combineren met kaarten maken.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heel tof met de gestipte ballen!
    Bedankt voor je bijdrage aan onze wekelijkse challenge bij 52 Weeks to Christmas.
    Grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Heel gaaf deze ballen. Ik ga het zeker onthouden, want het is zo'n leuk werkje om beneden te doen in gezelschap...net als kleuren. Je kaarten zijn mooi!
    (Ik reageer weer met mijn andere account)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een mooie kaart, de kerstballen zijn super.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Jammer dat je niet meer met onze challenge mee kon doen, maar wat een gave kerstballen, erg leuk idee om er mee te stippen.Bedankt dat je mee doet bij 52 WTC. Groetjes ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Super leuk met dat stipwerk !
    Groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een mooi, leuk werkje, al dat gestip. Je hebt er een hele leuke kaart van gemaakt. Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ja, ik ben best jaloers op jou stipwerk!;-) je hebt er een leuke kaart van gemaakt.
    Liefs,
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah