woensdag 24 februari 2021

Kleurenkaartenteam: magenta en lichtgrijs



Het stippen vorige maand was
me ( en jullie ) zo goed bevallen,
dat ik de intentie heb om
heel 2021 voor KKT 
een kaart te stippen.
Deze maand is het alvast 
weer gelukt.
Ik hou wel van opdrachten die ik
aan mezelf geef. 
Reeksen zijn altijd tof om te
maken en later het overzicht te zien.
( Hopelijk gaat het jullie niet vervelen. )


GerJanne koos deze keer de kleuren
van het kleurenkaartenteam
van Martina.
Mooie combinatie vind ik het.


Deze keer gebruikte ik een deel 
 van het patroon
' Wintertwist ' van Stipstijl.
Ik bracht zelf in de buitenste cirkel
wat extra stippen aan.


Het was een ontspannend werkje en
dat is net wat ik nodig had.
Afgelopen dagen waren weer heel 
pittig, maar we houden vol.

Bedankt voor jullie reacties op
mijn Hoody post.
Het vosje dat ik maakte is een
nieuw vosje.
Het oude bloesje draagt hij thuis
nog steeds en als het echt niet meer
past, heb ik beloofd aan Jaro om
er een kussen van te maken.

Fijne dag!

Ik kom zeker bij iedereen kijken,
maar met de aanhoudende drukte thuis
heb ik er wel wat daagjes voor nodig,
dus wees geduldig. 😉

 

34 opmerkingen:

  1. Hele mooie kaart Sarah. Ook een werkje dat stippen en deze kleurencombi is heel mooi.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is dit mooi, het stipwerk is toch een geduldwerkje Sarah.
    Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah, jij koos weer voor de stippen. Mooi, hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een toffe stipkaart in de februari-kleurtjes!
    Heb ook nog even naar je hoody's gekeken, die zijn zeer geslaagd. Snap dat de kinderen er blij mee zijn!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi. Het stipwerk op een kaart vind ik nog steeds origineel gevonden.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat is een leuke opdracht voor jezelf.
    Ik ben dol op je stip kaarten!!
    Deze is prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je weer een toffe stipkaart gemaakt, Sarah. Ik vind dat zo'n leuke techniek. Mooi dat je er een jaarthema bij het KKT van maakt, mij verveelt het niet!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een fijn en geduldig werkje, het is een mooi kaartje geworden.
    Ik zag dat je de voorbije dagen niet hebt stil gezeten, mooi truien gemaakt.
    Groetjes en nog een fijne dag
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige stippen-kaart, super ! Ik kan me voorstellen dat je het druk hebt, hopelijk kunnen jullie ook van het mooie weer genieten. Ik ben nu veel in de tuin bezig. Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk dat stipwerk Sarah!
    Fijn dat het zo ontspannend werkt voor je
    Bloggen is leuk maar geen moeten immers en reageren komt wel weer, gezin gaat voor!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een gave stipkaart, wauw! Ja hoor, ga maar door met je plan om dit jaar voor KKT te gaan stippen, ben heel benieuwd naar je uitwerkingen! Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooie kaartjes voor het KKT. Wit grijs is een lastige kleur, ik zag al meer mensen die lichtgrijs namen. Het raakt elkaar natuurlijk. Succes met de drukte en is het bij jullie ook zulk mooi weer? Hier is het echt genieten! Hopelijk kun jij dat ook, tussen de bedrijven door.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. hahaha als ik iets met stippen zie denk ik al meteen aan jou. Je bent een krak hierin. Leuke kaart heb je gemaakt
    LIefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  14. weer een prachtige stippen-KKT-kaart Sarah! goed dat je ook eens wat ontspannend kan doen, net even wat gescrold in je berichten, je bent toch altijd maar druk druk he voor de kids! Mooie hoody's heb je gemaakt ook!
    lieve groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik vind deze kaart ook weer prachtig! Ik kijk ernaar uit iedere maand een stipkaart van je te zien!
    Groetnis Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuk idee om je KKT kaarten te gaan stippen. Hij is prachtig, ik verheug me al op de hele serie. Ik heb even naar beneden gescrold en ook de hoodies bekeken die je gemaakt had. Knap hoor! Ik snap wel dat je zoon apetrots naar school is gegaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Prachtig dit stippenkaartje in de perfecte kleuren Sarah ..zo leuk om jezelf uit te dagen om dat elke maand te doen met de gegeven kleurtjes...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuk idee om elke maand een stipkaart te maken, kunnen we in december het kleurverloop goed zien :-)
    leuk patroontje heb je uitgekozen

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een goed idee om er een stipkaart van te maken. Ik heb hier alle spullen er voor liggen, maar er komt gewoon niet van.
    Heb even op je Hoodypost gekeken. Wow, dat ziet er allemaal gaaf uit zeg. Complimenten!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Nee hoor, ik kan me niet voorstellen dat die stippen gaan vervelen Sarah.....ik vind dit een SUPER MOOI kaartje (van YOU).
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een leuk stippel kaartje Sarah....in de juiste kkt kleuren!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik zag hem al voorbij komen op Instagram :) Heel mooi geworden in de KKT kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een goed idee om een stippenkaart te maken! Ben toevallig vandaag bezig geweest met een vriendin om dat ook te gaan! Leuk zo gecombineerd met de kleurtjes van het KKT! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een super mooie kaart.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat leuk om al je kaarten voor het KKT dit jaar te gaan stippen. Ik denk dat dat heel leuk wordt om ze aan het eind van het jaar allemaal naast elkaar te leggen. Daar verheug ik me nu al op.
    Deze ziet er weer erg mooi uit!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Een leuke stippenkaart en leuke deze combinatie, en zo had je een leuk me-momentje, soms hebben we dat eens nodig niet ?
    Groetjes, laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  27. haha, de stippen kan je inderdaad elke keer opnieuw gebruiken, helemaal geslaagd !
    succes met de drukte
    fijn dat je weer van de partij bent deze maand !
    nog een fijne avond,
    grtjs, martina

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Stippen op papier, ook dat ziet er mooi uit.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hey Sarah,

    Op deze manier kan je inderdaad een heel jaar kaarten in de juiste kleuren maken. Geen gezoek naar afbeeldingen of papiertjes... Goed bedacht!
    Deze is alvast weer heel erg mooi.

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een enig patroontje. Mooi, dat grijs met roze. Een aparte combinatie , heel goed gelukt.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ik heb jou berichten van de laatste tijd doorgelezen. Wat is het een pittige tijd voor iedereen, en met schoolgaande kinderen helemaal. Wat ik lees hebben jullie een goede vakantieweek gehad. Hou vol, we moeten nog even he. Maar fijn dat je ook plezier hebt in jou hobby. Wat een mooie kaart heb je gemaakt met de stippen in de gevraagde kleuren. Op een kaart is juist leuk. Altijd op servies gaat ook niet, hihi, dan raakt je kast boordevol.
    Hou je haaks en blijf gezond. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  32. super leuk stipwerk hoor, en wow wat mooi ook je kerstlabeltje, groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah