woensdag 10 februari 2021

Femminde daagt Sarah uit # 8



Zoals beloofd ben ik er vandaag
weer met schaapjes, want Femminde
stuurde me leuke afdrukken op.
( Al een tijdje geleden, maar het
is me eindelijk gelukt )


Met deze super leuke schaapjes 
moest ik een kaartje maken.
Het hoefde niet persé een
geboortekaartje te zijn, maar dat werd
het wel want Margo stuurde me
( In de zomer 😉)
mooi papier op van 
Marianne Design.


Deze keer maakte ik duidelijk een
kaartje voor een meisje.


En eentje voor een jongen.


Zo schattig hoe dat schaapje hier 
ligt te soezen.


Hier zie je twee versies bij elkaar.
De afdrukken zijn nog niet op, daar
komt later nog een vervolg op.
En de teksten die je zo vaak ziet 
op mijn kaarten zijn van Ranger
' Letter it ', die gaf ik mezelf kado
en zoals je ziet gebruik ik ze veel.

Ik ben benieuwd wat Femminde maakte.
Gaan jullie ook bij haar kijken?

Ja lap, gisteren zat het hele plein
en alle huizen rondom
 weer zonder stroom!
 Om 22 u 30
waren ze buiten aan het boren
om het probleem op te lossen.
Tegen middernacht was het
eindelijk in orde. 
Pfff...Wat een week....😟

19 opmerkingen:

  1. Wat zijn je kaartjes leuk met de lieve schaapjes. O wat erg zolang zonder stroom, fijne dag x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schattig zijn ze.
    Ik vind de jongens versie heel lief, dat schaapje is toch gewoon TE schattig.
    Het is in ieder geval geen saaie week bij jullie deze week, hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Twee schattige babykaartjes, leuke schaapjes en je tekstje vind ik ook mooi. Fijn zo'n uitdaging van blog vriendin.
    Minder leuk een dag zonder electriciteit, hopelijk is het nu helemaal opgelost.
    Groetjes en hou jullie gezond
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een superschattige kaartjes Sarah!
    Mooi gemaakt je hebt weer kaarten op voorraad!
    Dus de kaarsen weer aan bij jullie en koud zeker?!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Twee prachtige kaartjes heb je gemaakt Sarah!
    Wat vervelend geen stroom.....
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel schattoge kaarten.
    Oef, niet fijn om met deze kou zonder stroom te zitten.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaartjes, zo lief!
    Jee wat een gedoe ook allemaal zeg, dit er ook nog eens bij.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh, wat schattige kaartjes, zo'n lieve schaapjes ! Bij jullie de stroom, bij ons zitten ze voortdurend aan de gas- en waterleidingen te werken... de laatste gasleiding was ook tot na 12 u 's nachts... Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Twee schattige babykaarten heb je gemaakt met de leuke schaapjes! Pfft, niet fijn om met deze koude ook nog zonder stroom te zitten.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schattige kaartjes en prachtig achtergrondpapier !
    Die van jou en Feminde weer totaal anders, en dat is het leuke ervan.
    Groetjes en zorg voor licht deze avond.
    Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Sarah,
    Sorry voor de late reactie. Vanmorgen voor ik ging slapen al wel snel even gespiekt op je blog. Was zoo benieuwd.
    Maar nu pas tijd voor een berichtje.
    Wat een schattige lieve kaartjes. Zo mooi in combi ook met dat papier. En tof hoe jij ze hebt ingekleurd. weer heel anders dan ik deed.
    Leuk om nu samen te posten!! Binnenkort hier nog iets (moet ik nog maken) met die lieve schaapjes. Ze inspireerden mij een jaar later opnieuw. Dit keer voor een meisjesvariant.
    Succes met het organiseren van alles rondom de kids.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Twee hele leuke babykaartjes met de lieve schaapjes. Wat een gedoe om gisteravond zonder stroom te zitten. Gelukkig dat het weer is opgelost (al was het al laat)
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een super leuke kaartjes!! Zo lief deze schaapjes.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat enig! Ik zag de schaapjes net bij Femminde en ze zijn echt tof.
    Je kaartjes zijn allebei super.
    Balen zeg van de stroomstoring. Gelukkig duurde het niet zo lang..

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dat zijn 2 super schattige babykaartjes Sarah, zo een lieve schaapjesstempeltjes zijn dat..
    winterse groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Schattige kaartjes, net als die hieronder, echt lief!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een schattige kaartjes, schaapjes doen het altijd op baby kaartjes. Wij ondervinden gelukkig geen last van stroomonderbrekingen.
    Groetjes,
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah