maandag 1 februari 2021

Stoffen kaft - Art Journal #47 ' The end '



Vandaag laat ik de omslag zien
die ik maakte rond mijn 
eerste Art Journal.


De buitenkant van mijn AJ zag
er zo uit, maar ik vond het wat saai.
In het boek ' zo geknipt ' vond ik een 
handleiding hoe je een passende
omslag kan maken voor een boek.


Ik vond een leuk stofje tussen mijn
voorraad en dit werd het eind resultaat.



Ik bevestigde een rekker met parels,
want mijn boek ik best dik geworden
en zo blijft het netjes bij elkaar.


Zo ziet de binnenkant vanvoor eruit.


En zo de binnenkant vanachter.
Met 46 berichten nam ik jullie
mee in dit Art Journal.


Nu is het ten einde.
Maar Nummer 2 is in progress. 😉

Fijne dag!

7 opmerkingen:

  1. Knap gedaan weer, Sarah
    Helemaal jouw draai aan het journal gegeven!
    Leuk om af en toe terug te kijken!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi Sarah en fijn afgewerkt.(zoals altijd), en trouwens hele mooie stof.
    Ik ga binnenkort eens een doos bekleden met katoen die ik in de batik nog gemaakt heb en laat ze dan wel.zien. Groetjes. Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie kaft heb je gemaakt voor je Art book...
    en nu deze eerste klaar is kan je er met plezier er terug in gaan kijken..
    succes met je 2e
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Helemaal kompleet, met de mooie, handgemaakte kaft

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is een mooi journal geworden. Mét leuke inhoud.

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah