woensdag 3 februari 2021

The Principle ingredient...* Art Journal # 17 /2



Ik maakte afgelopen weekend
een pagina in mijn 
tweede Art Journal en dat kwam
dankzij Nomi.


Nomi had een opdracht voor Engels. 
Het boek dat ze lazen, 
daar mocht ze een creatief werk
van maken. Nomi maakte dit
schilderij. Zo mooi!
Daarna kwam ze nog met kwakjes verf
op haar palet naar beneden.
' Mama, misschien heb je zin
om nog iets met de verf te doen '


Ik pakte mijn Art Journal en 
verdeelde de verf over mijn pagina.
Als mijn achtergrond klaar
was, stempelde ik er op met
Legoblokjes, rondjes in
verschillende maten en een 
zelfgemaakte foamstempel.


Hier zie je de linkerpagina.


Op de rechter pagina kwam
nog een tekst, die ik schilderde
met de laatste verf van het palet.
Ik knipte alle woordjes netjes 
uit en plakte de tekst op.


En hopla, er was weer een pagina
gevuld in mijn tweede Art Journal.

Fijne dag!

 

8 opmerkingen:

  1. Heel mooi Sarah, leuk hè om zo maar iets te doen met de "restjes". En dat schilderij van Naomi is ook prachtig zeg, ze heeft de creativiteit van haar moeder meegekregen denk ik.
    Fijne dag en groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooi je pagina's...ze worden goed gevuld bij je. En de creatie van je dochter is ook erg mooi.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi Sarah!
    Prachtig dat schilderij van Nomi van Weathering heights
    Mooi mysterieus!
    Leuk dat ze de verf heeft gedeeld met jou!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een lego stempel...geweldig gevonden en nog een mooi resultaat ermee ook ! De kleuren passen ook mooi samen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi werkstuk heeft Nomi gemaakt van Wuthering Heights.
    En jij hebt met de verfrestjes een hele leuke pagina in je Art Journal gemaakt. Mooie eigengemaakte stempel met blaadjes. Bedankt voor het idee om met legoblokjes te stempelen.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi schilderij heeft Nomi gemaakt, en met de restjes maakte jij ook leuke pagina's. En waar legoblokjes goed voor zijn. Knap werk van allebei.
    Groetjes en hou jullie gezond
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is Nomi ook getalenteerd zeg! Wow!
    En jouw pagina's zijn ook geweldig! Wat een leuke stempels met de legoblokjes..

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hey Sarah,

    Wat een creativiteit alweer! Ik weet waar Nomi haar talent gehaald heeft! Super wat ze geschilderd heeft!
    Mooie stempel maakte je zelf! En legoblokjes begot!! Super!!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah