woensdag 10 maart 2021

Spoedig Herstel



We hebben allemaal zo veel te doen,
maar als het even tegen zit en je 
bezeerd je voet, dan is dat toch heel 
vervelend en zeker als je knutselplek
op zolder is, dus dit kaartje 
maakte ik voor Nancy.


Bij het kijken tussen mijn papiertjes
kwam ik wat restjes tegen van papier
dat ik van haar kreeg bij onze
laatste ontmoeting in Antwerpen.
Het mooie kaartje van haar bewaarde
ik er bij. 
Het leek me wel leuk om met 
dit mooie papier van SU iets te doen.


Ik zocht een mooie stempelset uit en 
met de opdracht van DCL 
' stempel op designpapier '
ging ik aan de slag.


Dit werd het resultaat.
Drie stukjes papier in zonnige 
kleurtjes.
Tussen mijn stempels vond ik niet
de juiste tekst, dus schreef ik hem 
gewoon zelf.


Het gescheurde stukje geeft net
dat ietsje extra.
Hopelijk kan Nancy snel weer 
haar dagelijkse wandelingen maken.
Het kaartje is alvast op
bestemming geraakt.

Fijne dag 


 

20 opmerkingen:

  1. Leuk en vrolijk je papiertjes en prachtige stempels én tekst..super knap hoe jij kunt schrijven (handletteren?).
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje Sarah
    Echt leuk met dat restpapier
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een en al vrolijkheid op je kaart voor Nancy, fijne dag. x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. lief kaartje voor Nancy, grappig detail, Nancy maakte ook een kaartje voor DCL en jullie kaartjes staan onder elkaar op het blog

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke en vrolijke papiertjes heb je gebruikt voor dit kaartje, daar zal Nancy vast van opvrolijken!

    Liefs, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart die zeker wat licht zal brengen op sombere momenten.
    Jij hebt helemaal geen tekststempels meer nodig, jij kan het zelf zo mooi schrijven, op iedere gewenste grootte.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je kaartje is echt heel mooi geworden, heerlijk vrolijk.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh, wat een mooie kaart, met die kleurige papiertjes en mooie stempels, en je tekst is prachtig ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gave kaart heb je gemaakt voor Nancy. Ik heb haar alleen beterschap en sterkte gewenst op haar blog. Ik hoop haar van de zomer zeker weer te zien. Al komen we niet meer in de buurt van Simonshaven, maar vorig jaar hadden we met elkaar een leuke Delftdag. Kunnen we op terugkijken. gets leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart! Wat een mooi effect geeft het stempelen op dp. Vooral met deze felle kleurtjes vind ik het er heel mooi uitzien.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  11. dit zonnige kaartje vrolijkt me echt op Sarah! Dankjewel hoor!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Vrolijke kaart, en knap gedaan je eigen tekst!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie kaart. Leuk om dat randje te scheuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel leuk kaartje voor Nancy! Goed idee om op deze manier de restjes te gebruiken en dan is stempelen op DP heel gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk en vrolijk en wat knap die eigen tekst onderaan! Fijn dat je meedoet met DCL, Sarah!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat lief dat je een kaartje voor Nancy hebt gemaakt en superknap hoe je zelf de tekst hebt gedaan. Heel leuk kaartje!! Bedankt voor het meedoen met de DCL challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel erg mooi gedaan hoor, gaaf kaartje. Leuk dat je meedoet bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel leuk gedaan met de verschillende stroken op je kaartje en het stempelen daarop! Leuk dat je met ons meedoet bij DCL!

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah