zaterdag 27 maart 2021

Twee zakjes


Bedankt voor jullie reacties
op mijn stippenschrift gisteren.
Uiteindelijk heb ik gisteren niet
meer gestipt, maar na wat 
huishoudelijke klusjes
kroop ik achter mijn naaimachine.


Ik maakte dit zakje voor Aranka
als verrassing. Ze komt vaak logeren
en dan vergeet ze haar kabel wel 
eens en ze heeft een andere
dan de onze. Dus ik kocht nog net
voor de winkels weer allemaal
sluiten een kabel voor haar en
maakte een passend zakje.
Dat blijft dan hier netjes liggen en 
zo valt ze niet meer met een
platte gsm.
Ze was aangenaam verrast en 
de eitjes erbij vond ze lief!


Voor mezelf maakte ik dit zakje.
Het is licht gewatteerd.


Het werden geen stippen in mijn
stippenschrift, maar stippen op
de binnenstof.
Bijpassend naaide ik ook een label
op mijn zakje.


Ik maakte het zakje voor mijn
box. Ik luister veel muziek en dat 
helpt me vaak overal door.


Alles van me afschrijven dat helpt ook
om mijn hoofd leeg te maken.

Nu dus 3 weken thuis met de kinderen.
( Ik verwacht dat daar nog bijkomt )
Normaal zijn kinderen blij 
als het vakantie is, 
maar nu is het met heel gemengde 
gevoelens en er zijn ook al tranen 
gevloeid...
Maar we hebben elkaar en maken er
zoals altijd het beste van!
De zon helpt ook al goed mee
dit weekend. ☀️

Hou jullie goed! 

 

6 opmerkingen:

  1. Het zakje voor Aranka is lekker vrolijk, zet dat maar in het zicht, dat zal je elke keer als je er naar kijkt opbeuren.
    Muziek is heerlijk. Ik luister ALTIJD in de auto naar muziek, lekker ontspannen en me blèren als niemand het ziet.
    Goed om even te huilen samen, daarna ben je vaak best opgelucht.
    Ik hoop dat 3 weken genoeg zal zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke zakjes en een goede oplossing om het niet meer kwijt te geraken. Volgende week even beter weer tot 23 graden de zon doet wonderen als het wat moeilijker is, fijne weekend knuff x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Handig zo'n extra kabeltje in huis, we hebben in de winkel ook een algemeen kabeltje liggen, is af en toe best handig . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een goed idee, die zakjes. Het ziet er supermooi uit. En voor Aranka een extra kabeltje zodat ze niet steeds alles heen en weer moet slepen is heel goed en slim bedacht! Sterkte in deze zo anders aanvoelende vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je weer mooie creaties met de naaimachine gemaakt.
    Begrijpelijk hoor dat er tranen vloeiden....
    En goed dat je alles van je afschrijft.
    groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah