woensdag 31 maart 2021

Kleurenkaartenteam: Helder rood en witgrijs



Vandaag zien jullie mijn 
derde stippenkaart.
Deze keer met de kleuren
helder rood en witgrijs.


Ik maakte eerst een schets 
zodat ik een idee had hoe ik de 
kleuren ging verdelen.
Op de volgende foto's zien 
jullie mijn stipwerk steeds groeien.




Ik gebruikte het patroon
' Puntenparty ' van Stipstijl.


Er kwam nog een tekst op en
mijn kaart voor het KKT was klaar.


Helder rood met witgrijs en daarbij
wat zwart om de kleuren pit te geven.
Ik ben zo benieuwd welke kleuren
de nieuwe gaan zijn en of het me
weer lukt om een kaart te stippen.
Alle deelnemers van het KKT
vind je bij Martina 🤪

🌷 Nog even dit 🌷

Ik stuurde vorige maand heel wat 
mails rond om er voor te zorgen dat Ilse
veel post zou krijgen. 
( Ben ik jou toch vergeten, neem het me
dan niet kwalijk, ik heb hier en daar wat
moeten selecteren en ik heb ook niet
ieders email adres kunnen vinden )


Jullie gaven allemaal gehoor
 aan mijn verzoek en 
via deze weg wil ik namens Ilse
jullie hartelijk bedanken voor
de vele kaarten die ze kreeg.


Ze heeft er enorm deugd van gehad.
Eerst versierde het mooi haar kamer
in het ziekenhuis en nu staan ze
overal in haar huisje. 🏠


Ze heeft er zo'n 40 tal ontvangen!
Ze zullen niet allemaal op de foto 
staan, maar ze zegt steeds hoe 
bijzonder ze het vind.

Ilse herstelt goed, maar haar hobby's
daar is ze nog niet aan toe.
Alles wat een focus vraagt is moeilijk,
ze moet nog veel rusten.
Maar wandelen en koken op
haar eigen tempo dat lukt al en
een babbeltje slaan dat gaat ook weer.
Hopelijk kan ze verder herstellen
zodat ze in de toekomst weer 
haar hobby's kan oppakken en
weer mee kan doen bij het KKT of
gewoon kan doen wat ze graag doet
knutselen, lezen,....

Ondertussen zitten wij volop 
in de paaspauze. 🐣
( Veredelde bewoording voor
een soort van Lockdown )
Vandaag en gisteren hadden ze
nog school of testen af te leggen 
en taken in te dienen.


Zo maakte Moriander voor Biologie
deze lekker hummus.😋
De taak was ' Maak iets gezonds, maak
er een foto van en schrijf het recept op.'
Hihi, die leerkracht die de taken bedacht,
wil vast veel gaan koken in de paaspauze.
Maar vanaf morgen start dan toch voor
hen een vervroegde paasvakantie
( met geen extra school taken meer )
Na de paasvakantie is het dan
afwachten of de coronacijfers het 
toelaten om de scholen weer te openen.

Jullie zijn weer bij!
Bedankt om dit lange bericht
tot hier te lezen.

☀️ Maak er een fijne dag van! ☀️





 

30 opmerkingen:

  1. Prachtige je kaart en wat een geduld kun je opbrengen om de stippen te zetten. Wat fijn dat Ilse weer stapjes vooruit zet.
    Fijne dag xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. schitterend stipwerk voor het KKT!
    leuk zeg al die post voor Ilse, dat kan niet anders dan goed doen. Zo'n lief initiatief van je!
    succes met jullie extra lange paasvakantie!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart met dat stipwerk!! Heerlijk dat je daar zo lekker bij kan ontspannen. En ook super om te zien dat Ilse zoveel post heeft gehad. Echt top. Nu maar hopen dat ze verder goed hersteld al zal het wel veel tijd nodig hebben.
    Geniet toch maar een beetje van jullie Paaspauze. Het is heerlijk weer. Bij jullie vast ook. En waarschijnlijk zitten we hier straks ook weer allemaal thuis (ik hoop het niet maar de cijfers hier zijn ook niet goed).
    Fijne paasdagen!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weer een staaltje kunst met die stippen. Geduldwerkje denk ik.
    Veel geniet van het zonnige weer met de kinderen nu ze thuis zijn
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterende stippenkaart! Ik ben echt fan van jouw stipwerkjes! Ik vind het erg leuk dat je laat zien hoe zo'n kunstwerkje tot stand komt.
    Groetnis Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat prachtig gestipt Sarah. Een hele mooie kaart.
    En wat mooi om te zien dat Ilse zoveel mooie kaartjes heeft gekregen.
    Liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een toffe stippenkaart heb je weer gemaakt Sarah. Het ziet er zo vrolijk uit!
    En wat een berg kaartjes voor Ilse, fijn voor haar ook dat het langzaamaan vooruit gaat.
    Die hummus ziet er heerlijk uit. Sterkte met de/fijne paaspauze.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige stippenkaart heb je gemaakt Sarah!
    En wat heeft Ilse veel kaartjes gekregen....een heel goed idee van jou om dit te regelen!
    De hummus is volgens mij wel goed gelukt....zoet er goed uit!
    Veel succes met alles en iedereen en geniet van de paasvakantie,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Tof dat je weer aan het stippen bent geslagen, mooie kaart is het geworden in de gevraagde kleurtjes!
    En wat fijn voor Ilse dat ze zo is verwend met kaartjes, maar vooral dat ze opknapt!
    Mooie opdracht heeft de bio-docent bedacht, komen vast hele bruikbare tips binnen.
    Succes weer met de lockdown!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk stippenkaartje weer Sarah! Leuk dat je het stappenplan laat zien. En wat een vrolijke stapel kaarten voor Ilse, dat heeft haar vast goed gedaan. Heel lief dat je dat voor haar geregeld hebt, ik hoop dat ze snel weer de oude wordt.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk om je stappenplan te zien, het eindresultaat is echt heel gaaf! Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Met stip gestegen.....wat een MOOI stippen-kaartje is dit Sarah en dan ook nog de uitleg erbij.
    Van hieruit.....ook een hele FIJNE dag gewenst.
    Liefs Wima ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat heb je weer mooi gestipt, Sarah. Iedere maand doe jij me er aan herinneren dat ik een doos vol met stipspullen heb liggen (maar iedere keer vergeet ik het weer).
    Wat fijn dat Ilse opknapt (ik zie mijn kaartje er bij staan).
    Veel plezier in de paasvakantie.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gave kaart !!!
    Fijn voor Ilse !!!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuk stippenkaartje in deze kleuren! En wat fijn dat Ilse zoveel kaartjes heeft mogen ontvangen, echt een super goed idee van je! Maar vooral heel fijn om te lezen dat ze steeds met stapjes vooruit gaat!

    Liefs, Merit en Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dat is een heel mooi patroon geworden en zo mooi met deze kleuren. Heel knap gedaan! Heb even het een en ander gemist geloof ik maar ben blij te lezen dat het beter gaat met Ilse.
    Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooi die stippenkaart. En leuk om te zien hoe je die hebt gemaakt. Fijn te horen dat het al wat beter gaat met Ilse. Van mij heeft ze ook een kaartje ontvangen maar ik zie die niet direct ertussen staan.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  18. eenhele leuke stippenkaart heb je weer gemaakt, mooi en in de juiste kleurtjes, goedgekeurd dus ! mooi mooi mooi
    het is me nog niet gelukt een kaartje voor Ilse te verzorgen, maar wie weet, als het hier wat rustiger wordt...
    blij met je deelname deze maand !
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuke stippenkaart, Sarah.
    Fijn dat Ilse langzaamaan weer opknapt. Zo lief dat je dit voor haar georganiseerd hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een mooie stippen-kaart weer Sarah! Leuk in de KKT kleuren. En SU-per dat er zoveel kaartjes voor Ilse zijn verstuurd! Ik zie die van mij ook staan, fijn dat hij goed is aangekomen. Dankjewel voor het regelen!! x

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtige stippenkaart.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Heel mooi je kaart met de stippen, blijft een kunstwerk hoor.
    Wow Ilse heeft echt veel kaarten gehad, super leuk zeg.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat weer een mooie stippekaart! Leuk zoals je eerst begint met een schets en daarna de kaart stip voor stip opbouwt.
    Fijn dat Ilse zoveel kaarten heeft gekregen en dat ze weer opknapt.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Verdorie wat een geduldwerkje, maar een heel mooi resultaat.
    Ben blij dat het met Ilse de goede kant op gaat.
    Groetjes en nog een fijne avond
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Heel mooi dit stippenkaartje Sarah...leuk om te zien op de foto's hoe je die opgebouwd hebt...en fijn dat het met Ilse stilletjes aan wat beter gaat...fijn dat er zoveel blogdinnen hebben gereageerd...en dat ze zoveel leuke kaartjes heeft gekregen...dat geeft voor jou ook een voldoening...Ook ik zie mijn kaartje ertussen staan...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ah.... dat is weer heel mooi geworden dat stipwerk. prachtig en leuk de stap voor stapfoto's.
    Fijn voor Ilse, als die post. Ik zie mijn kaart ook erbij staan...
    Succes en probeer te genieten van de Paaspauze (mooi woord)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Mooi gestipt Sarah, het is een vrolijk kaartje geworden.
    De stippenkast uit de winkel is afgelopen week verkocht, het is dus wel een hit :-)
    Fijn dat je ons even bericht over Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Zo super Sarah hoe je elke maand weer aan het stippen gaat. Wat een mooie resultaat. Klasse. Klasse ook jou kaartenactie voor Ilse. Fijn dat ze weer thuis is en dat het verder de goede kant uit mag gaan. Succes ook met de komenden dagen. Extra drukte door meer dagen thuis. Geniet van wat er kan. Daarbij denk ik aan de positiviteit van Bibian Mentel die deze week is overleden. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hey Sarah,

    Alweer een leuke stippenkaart! Helemaal geslaagd in zijn opdracht!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah