zaterdag 13 maart 2021

Wat de zon is.... * Art Journal # 19/2



Afgelopen week maakte ik
nog een pagina
in mijn Art Journal.


Deze pagina was de startpagina,
die maakte ik al een hele tijd geleden
Ik gebruikte toen mijn 
zelfgemaakte stempels.


Er naast was een witte pagina.
Daar zette ik de helft van 
mijn quote op.
De zon maakte ik met een stencil.
De leuke bloemen zijn van
Marianne design.


Voor op de paarse pagina wou ik
iets doen met mensen en toen 
dacht ik aan de leuke stempelset
van Su. Ik maakte wat mannen,
vrouwen en kinderen.
Ik knipte ze allemaal uit.


En plakte ze op de paarse pagina.


Op deze foto kunnen jullie 
de hele quote lezen.
En inderdaad een glimlach
doet wonderen.

Vandaag is het een jaar geleden
dat de strenge coronaregels in
ons leven kwamen en nog steeds
tot op heden ons leven bepalen.
Maar we blijven
 ( met  ups en downs )
geloven in een 
betere toekomst.
Keep on Smiling!

 

14 opmerkingen:

  1. Het begint met een mooie quote.
    Door zijn 2 héél verschillende pagina's, maar toch passen ze goed bij elkaar, de quote geeft het een verbinding.
    Nou bedacht zeg, die mensen op deze manier opplakken.
    Ze zon is ook mooi, ik wordt altijd zo blij van geel, terwijl ik het bijna nooit gebruik.
    Nou, echt hè, 1 jaar, 1 héél jaar verder, wie had dat gedacht??

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zó wáár en zó leuk!! Vandaag eindelijk de vaccinatie-uitnodiging voor manlief bij de post, eerste stapje naar betere tijden!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooie verschillende kaartje in al die vrolijke kleurtjes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hier word je vrolijk van.
    Groetjes, Chantal S

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat enorm leuk bedacht om de poppetjes zo neer te zetten. Een glimlach kan inderdaad een pleister op de wonden zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Op jouw blog schijnt de zon Sarah....wat fijn met dit onstuimig weer buiten....kunnen we van jouw zonnetje genieten.
    Twee leuke pagina's heb je gemaakt!
    Groetjes en hou je goed,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooie pagina's met rake teksten!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige tekst Sarah
    Troostrijk ook, een jaar beperkt in onze vrijheid, maar de zon kan ons niet worden ontnomen!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super gaaf vind ik het hoe jij pagina`s maakt en een mooie tekst Sarah.
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh, wat is dat prachtig ! Ja, die tekst is nu zeker van toepassing, we moeten de moed erin houden hé ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat ben je lekker bezig met allerlei techniekjes. Leuk om te zien dat je zo fijn creatief bezig bent. Geniet van die momenten.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah