zondag 28 maart 2021

Stickey Sunday # 6/ 2021 *To slow down ...* Art Journal # 20/2



Washitape is toch zo leuk om
mee te werken, deze keer kwamen
ze terecht in mijn Art Journal.


Dit was mijn startpagina.
Een gelliplate afdruk die ik maakte
met stempelinkt in plaats van
met acrylverf, daarom de 
zachte uitstraling.


Op deze foto zijn de kleuren 
wel beter.
Ik bewerkte de pagina met
veertjes en tape.


De witte pagina ernaast kreeg ook
tapejes en veertjes.


Hier een overzicht van de 
hele pagina.
Zoals jullie zien aan de datum is
het weer eentje uit mijn concepten.

To slow down...
is to wake up

Fijne zondag!

 

8 opmerkingen:

  1. Heel mooi tekst vind ik super, fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Washi tape is echt TE leuk.
    We gebruiken het alleen te weinig hè.
    2 Mooie pagina's, dit schrift is ook een soort Dagboek.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie AJ pagina Sarah!
    Altijd fijn als je iets voor hebt geknutseld!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dit heb je ook weer erg leuk gemaakt.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie pagina. Superleuk al die washitapejes.
    Fijne zondag, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gezellige pagina Sarah!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie Art Journal pagina. Leuke achtergrond en mooi bewerkt met de veertjes, washi tape en tekst.

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah