woensdag 24 maart 2021

Thanks * Alles opgebruiken #2



Vandaag is de banjospeler
aan de beurt en gebruikte ik
nog meer papier op.


De opbouw is gelijkend op mijn 
kaart van gisteren.
Ook deze keer schilderde ik 
de stempel in.

Morgen ben ik er met een
laatste muzikale kaart.

Bedankt voor jullie reacties gisteren.
In België blijven voorlopig de scholen 
nog open maar met nog meer regels
en beperkingen. 
Nog 1 week en half op onze tandjes
bijten en het is paasvakantie.
We can do this!
( Ik moet mezelf even moed 
inspreken 😏 )

 

13 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje vind het haasje zo leuk op de toffe achtergrond, hou moed Sarah, liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook een leukerd dit muzikaal konijntje kaart, Sarah!
    Tja het blijft allemaal lastig, opnieuw sterkte Sarah voor jullie!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lief kaartje!
    Inderdaad nog even doorzetten en dan vakantie, hier duurt het nog even voordat ze weer vakantie hebben. Het zijn geen makkelijke tijden zo.

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooi stempeltje en mooi ingekleurd.
    Het duurt ook allemaal zo lang, hou vol.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit is ook weer een heel mooi kaartje. Zo zie hoe eenvoud mooi kan zijn.
    Groetjes en hou het nog (even) vol !
    Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lees ik net in de krant dat de kappers in België weer dicht moeten, gelukkig heeft deze banjo speler daar geen last van . ..
    leuk kaartje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lief banjo-spelertje Sarah. Begrijpelijk hoor dat je jezelf moed in moet spreken. Die maatregelen zijn nodig maar het voelt inderdaad steeds zwaarder vind ik ook. Hou je goed.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart heb je gemaakt. Blijf volhouden hoor XXXX
    De zon geeft ons weer wat vrolijkheid.
    gRoetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ook deze is erg mooi! Een lieverdje hoor.
    Groetnis Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. en tegen de middag hoorde je dan dat de scholen weer sluiten...

    toffe kaart Sarah! Lief stempeltje, mooi ingeschilderd.
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah