maandag 3 april 2023

Femminde daagt Sarah uit #14 'Speciaal kaartmodel'



Vandaag heb ik deze twee kaarten voor 
jullie naar aanleiding van een uitdaging
van Femminde.


Ze stuurde me vorige verjaardag dit 
kaartje op met daarbij 
wat uitdagingen en ingrediënten.


En ineens besefte ik dat ik al weer bijna 
een jaartje ouder word, dus ik moest
dringend aan de slag met de leuke spulletjes.
(Van mezelf hoor, want Femminde is 
heel geduldig met me. )
Elke eerst maandag van de maand zal je
iets van deze foto zien verschijnen met een
opdracht die Femminde bedacht.
Vandaag de aftrap met de eerste opdracht.


Haar kaartje had een bijzondere model
en dat moest ik namaken. 
De invulling was vrij.


Deze set had ik nog niet gebruikt en
daar ging ik gezellig mee aan de slag.


Dit werd mijn eerste kaartje.


Helemaal open ziet het er zo uit.


Details van links.


Midden


Rechts


Ik maakte nog een iets kleiner model.


Helemaal open ziet het er zo uit.


Detail van links


Midden


Rechts
Alle balonnen gaf ik een 
glanslaagje.


De twee kaartjes onder elkaar.
Ik vond het een hele leuke uitdaging.
Bedankt Femminde!
Nu ga ik gauw piepen bij haar 😉

Ik ben al aardig wat opgeknapt,
maar nog niet helemaal de oude, maar de
zon die vandaag nog eens van de partij is
gaat me zeker een duwtje in 
de goede richting geven☀️

Fijne dag!





 

13 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaartjes met al die vrolijke diertjes. De gezellige papiertjes maken het nog mooier.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk model Sarah
    En zo vrolijk in die kleurtjes
    Fijne dag en geniet van de zon, hier heeft het gevroren dus nog frisjes
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wow deze zijn ook super leuk geworden!! En tof om te zien dat ze weer heel anders zijn.
    En ook heel fijn om te horen dat je wat opknapt weer. En ja die zon is heerlijk. 't Was alleen net wel fris. Hier heb ik ook eentje met veel oorpijn (die wel naar school wilde) maar een dikke muts op. En maar hopen dat het lukt vandaag, zo niet dan haal ik haar gewoon op.
    Jij lekker daar verder opknappen en op naar de volgende uitdaging op de eerste maandag van mei.
    Groetjes en een fijne week!! Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooie vouwkaartje met het leuke dp en de schattige stempeltjes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je een leuke kleurrijke kaart gemaakt met dit aparte modelletje.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik zag het kaartje van Femminde zojuist, jouw kaart is ook heel gaaf geworden met dit mooie model en de leuke stempels. Fijn dat je weer aan het opknappen bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk!!!
    Grappig dat je erg meteen nóg 1 gemaakt hebt, doe ik ook vaak, als het goed bevalt, meteen nóg 1 maken.
    Het is een heel leuk model zowel opgevouwen als ook uitgevouwen.
    Fijn dat je een beetje opgeknapt bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je hebt het heel mooi nagemaakt, de uitdaging ook weer geslaagd.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Twee vrolijke kaarten heb je met dat leuke model gemaakt Sarah. Heel lief met al die diertjes. Fijn dat je aan de beterende hand bent.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel leuke, vrolijke kaarten. Leuk met al die stempeltjes en verschillende papiertjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. geweldige kaart. Zeer mooi.
    Very nice card.
    grtjs Claudia

    Je kan mij nu ook vinden op You tube: https://www.youtube.com/channel/UCnlT4Rs1DfAZU_GLcM7Kx1g
    https://claudiaskaartjes.blogspot.com/
    http://creativesketchygirls.blogspot.be
    http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
    https://girlzcreativecrafts.blogspot.com
    https://girlzcreativechristmaschallenge.blogspot.com/
    https://girlzmakesguyzcards.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel leuke uitdaging en het model is ook weer erg leuk. Slim om een stempelset te gebruiken bij dit soort uitdagingen, die je nog niet hebt gebruikt. En het is een enige set!

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah