zaterdag 8 april 2023

You're a star ✴️



Met een leuke stempelset van MFT
maakte ik dit kaartje.


De achtergrond deed ik met gelatos
krijtjes van Faber Castel.
Erop deed ik wat spetters met 
witte inkt.


Dat deed ik ook op het stukje
wit papier.
De zeesterren en kwallen
kregen een glanslaagje.


Op dit kaartje gebruikte ik papier
met golven en sneed ook een golf 🌊 uit papier.


Rondom kwam een geschulpte frame.


Ook hier glimmen de figuren.


De twee kaartjes maakte ik voor de 
dochters van een vriendin.
De linkse bezorgde ik al in februari,
de andere dochter is jarig in april, dus het
stond hier even op mijn bureau.
Ik viel altijd over de tekst (I'm so Jelly),
het zit bij de stempelset, maar ik vond
het toch niet zo passen.


Ik plakte er een ander tekstje op.


Ze is deze week jarig en zo ben 
ik tevreden! 

Fijn weekend!




 

10 opmerkingen:

  1. Een mooi kaartje voor de jarige. Fijn weekend.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke zeediertjeskaartjes, Sarah
    Mooi met die leuke achtergrondjes!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke 'zee' kaartjes en ja, soms zijn er Engelse teksten waar we niet zo veel mee kunnen dus goed opgelost zo!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Haha je kijkt op mij.
    Ik heb dat ook, als het niet goed voelt dan blijf ik er naar kijken..... ik weet dan dat ik beter meteen iets anders kan verzinnen, ipv er steeds naar kijken en denken "nee, het is niet goed zo".
    Ik vind het wel een leuke tekst, maar misschien niet helemaal goed voor de ontvanger?.
    Of het ligt aan de I'm...... als het You're was geweest wat het misschien beter?
    Hoe dan ook, het zijn hele leuke kaartjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel leuke, vrolijke kaarten, de dames zullen ze waarderen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Twee leuke kaartjes met al die zeediertjes! Een fijn weekeinde en groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ze zijn allebei heel schattig en leuk en wat een leuke zeediertjes! Hm, ja... I'm so jelly?? Vind je eigen keus ook beter. Goed weekend nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een gezellige kaartjes met die leuke zeediertjes.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een gezellige kaartjes heb je gemaakt, Sarah!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hahaha, er is nog iemand jarig! Maar je kaartjes zijn erg leuk! Ik snap het wel van die tekst. Soms heeft het een andere betekenis dan de letterlijke, maar ik heb geen idee of dat met deze ook zo is.....

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah