vrijdag 7 april 2023

Happy together 💙



Voor GerJanne maakte ik dit kaartje.
40 jaar happy together !


De lieve hondjes zijn van Heffy Doodle.
De leuke love.... onderaan is een stempel,
maar de 40 jaar getrouwd schreef ik zelf.
Terwijl ik bezig was aan het kaartje bedacht
ik me, ik kan dit concept ook gebruiken 
voor vrienden die in mei gaan trouwen.
Op hun uitnodiging stonden poezen.


Ik haalde mijn poezenstempels van MFT
boven. 
Er was 1 poesje in de juiste houding,
maar ik had er twee nodig,
dus drukte ik het poesje een keer in
spiegelbeeld af.


Eentje kleurde ik bruin, het andere grijs.
Dit kaartje ligt alvast klaar. 


Ik laat de twee kaartjes nog een 
keertje samen zien.

Fijne dag!

 

10 opmerkingen:

  1. Ja.... zo ontzettend leuk en schattig! Hij staat hier nog in de kast te shinen! Die met de poesjes is ook heel leuk, vooral als je weet dat er poesjes op de trouwkaart staan! Nogmaals bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah wat lief deze 2 kaartjes, Sarah
    Zo leuk die hondjes en die poesjes zijn schattig, mooi met dat hart
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat een mooie kaartjes heb je gemaakt, je doodle is ook super.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk!!
    2 Schattige kaartjes.
    Ik ga mij eens verdiepen in het spiegelbeeld Stempelen, want wil dat wel eens proberen.
    Het is bij jou goed gelukt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beide super leuk !!!!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuke kaarten allebei, erg schattig.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ondanks dat de poes van onze dochter hier rondloopt ben ik een honden-mens...dus de kaart met de honden is mijn favoriet! Leuk ontwerp! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schattige kaartjes met die lieve diertjes.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super lief en wat leuk dat je er gelijk nog een variant op hebt gemaakt!

    Hobbygroet,
    Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah