woensdag 26 april 2023

Kleurenkaartenteam: Lila & Mauve



Voor het Kleurenkaartenteam is het duo
lila en mauve. Mauve bestaat in veel
kleurgradaties, ik haalde dan ook heel wat
tapejes boven die in aanmerking komen.


Hier zien jullie de stapel tapejes liggen.
Op de foto komen de kleuren feller over
en lijkt het bijna fuksia.


Ik plakte de tapjes onder elkaar.
Normaal hou ik me heel strikt aan de 
twee kleuren, maar deze keer smokkelde 
 ik bruin voor het slakje.
(Een paars slakje vond ik maar raar)


Het slakje sleept een envelop mee,
met daarin een mooie quote.
Mijn eigen uitdagingen kan ik afvinken:
✅ washitape
✅theequote

Ik ben benieuwd wat de andere deelnemers
met deze monochrome kleuren 
gemaakt hebben.
Je vind het hele lijstje bij Martina.

Fijne dag ☀️


25 opmerkingen:

  1. Paars is een moeilijke kleur om te fotograferen, vind ik ook.
    Tof gespeeld met je tapejes! Leuke washikaart, mÊt verborgen boodschap!
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kleurtjes van de washitape. Superleuk dat slakje er zo bij, weer een mooie kaart geworden.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje met die washitapejes, Sarah
    Ook met mini envelopje met quote vind ik leuk
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk en origineel met de verschillende washitapes.
    Mooi.
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk met al die tapejes !!!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een leuke gezellige kaart!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi met de tapejes, het is je weer gelukt!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk gedaan met de tape Sarah....jij hebt er een mooie kaart mee gemaakt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een super schattig kaartje heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je kaartjes zijn weer goed gelukt met je tapejes! Knap hoor om iedere keer weer een tapeje te vinden die bij je kaart kan! Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hey Sarah,
    Wat een vrolijke kaart maakte je! Dat slakje durft, zo in zijn bruine zichzelf... Volgens mij had je het toch een keer kunnen proberen in lila... Moet kunnen... Maar het is zeker een vrolijke kaart met al die tapejes! Helemaal geslaagd!
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. MOOIE kaartjes Sarah in de kleuren van het Kleurenkaartenteam. Je hebt weer MOOI washitape gebruikt.
    Liefs, Wilma 😀😀😀

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke manier om je washitapejes te verwerken, ontzettend leuk gedaan, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat heb je dat weer gaaf gedaan met de washitapejes.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel schattig, dat slakje op je kaart, Sarah. En weer goed opgelost met het envelopje. Leuke kaart!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ach, een heel klein beetje smokkelen mag best, alhoewel een Lila slakje ook kan, in blog land kan alles!!😉
    Het is een heel leuk kaartje, fijn hè, die tapejes!
    De thee quote in een envelopje verstoppen zorgt ervoor dat je het toch kan gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat een leuk setje kaartjes heb je gemaakt, helemaal geslaagd
    blij met je deelname,
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie kaart Sarah, en je moet vooral doen waar jij je goed bij voelt. Dat slakje geeft juist een leuk effect op de kaart evenals je verschillende tinten mauve hebt gebruikt. dat maakt het allemaal speelser. groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Zo leuk, dat slakje met die (voor hem) enorme envelop achter zich. Jeetje, jij hebt echt veel rolletjes tape, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Een leuk, mooi kaartje en zoals altijd met veel smaak afgewerkt. Groetjes, Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een super leuke kaart in deze kleurtjes!! En dat slakje maakt het helemaal af.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtig kaartje voor het KKT.
    Zo leuk dat kleine slakje en het envelopje.
    En hele mooie teksten.
    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah