zondag 30 april 2023

Groetjes & gefeliciteerd & twee giraffen



Dit kaartje maakte ik voor Nicole.
(Chez Parmentier)


Met lieve giraffen van MFT,
restjes papier en enkele teksten.


Nicole besteedt altijd veel aandacht
aan de binnenkant.
Dat deed ik ook. Omdat ik wist dat de
post zeker te laat ging arriveren zette
ik er het leuke slakje van Lawn Fawn op
en een leuke tekst van hetzelfde merk.
De vlaggetjes van haar verjaardag hangen
er nog en het slakje bezorgde de post
op haar gemakje.

Fijne zondag!

 

10 opmerkingen:

  1. Leuke kaart met de giraffe.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooie kaartjes met de leuke girafjes en leuke dp
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel leuke vrolijke kaart, vooral de binnenkant vind ik heel leuk.
    Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een vrolijk felicitatiekaartje, Sarah
    Leuk met dat slakje binnen in
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een lieve felicitatie-kaart met ook een hele leuke binnenkant Sarah. Het zal je vast vergeven zijn dat hij wat later arriveerde.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat weer 2 hele leuke kaarten met deze giraffen van SU Sarah.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Sarah, hele mooie kaartjes en inderdaad Nicole haar kaartjes zijn in de binnenzijjde ook altijd heel mooi verzorgd. En dat van jou ook hoor. Groetjes, Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaart en die girafjes zijn erg lief,en wat leuk dat je de binnenkant ook hebt bewerkt
    Groetjes Karien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk! Ik zie een restje van een oude challenge van ons!! Je hebt de binnenkant heel mooi gemaakt!
    Komende week ga ik 3 challenges verzinnen. Je hoort snel van me!

    BeantwoordenVerwijderen

Fijn dat je even keek naar mijn blog en een reactie achter liet . Tot kijk ! Liefs Sarah